וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי: "אנחנו קבוצה בהתהוות, אבל נשאר בסיס חשוב מהשנה שעברה"

18.9.2017 / 17:35

מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת עונת 2017/18. המאמן הוסיף: "המסע ל-NBA? סוג של מחנה אימון. תהיה תחרות ומי שיהיה טוב ישחק". עוז בלייזר: "ניתן הכל בשביל הקהל"

קפטן מכבי חיפה עוז בלייזר. אדריאן הרבשטיין
"מקווה לעשות צעד אחד קדימה". עוז בלייזר/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ערכה היום (שני) את מסיבת העיתונאים החגיגית שלה לקראת פתיחת עונת 2017/18 בהיכל רוממה שבעיר. הירוקים, שמגיעים לעונה הקרובה בתואר המחייב של סגנית האלופה, ערכו שינויים רבים בסגל אך הצליחו לשמור על לא מעט שחקנים - הקפטן עוז בלייזר, הפורוורד הזר וויל גרייבס, המתאזרח ווילי וורקמן והצעירים נתנאל ארצי ודניאל קופרברג ממשיכים לצד שחקני הרכש - שחקן הפנים ברנדון באומן, הגארדים הזרים אנג'ל רודריגס, שנפצע בטורניר ההכנה בכפר תבור ולוק מרטינס, והישראלים רועי הובר, דגן יבזורי ופרדריק בורדיון.

מאמן הקבוצה, עופר רחימי: " תודה לג'ף רוזן על האמון שנתן בי. אנחנו קבוצה בהתהוות אבל יש בסיס חשוב שנשאר מהשנה שעברה. זו קבוצה שונה מהעונה שעברה ואני מקווה שנוכל להתחבר ולעמוד ביעדים שלנו שהם להגיע לפלייאוף ולהגיע בכושר הכי טוב. לא הגענו לפלייאוף במזל, זה היה מזל רע אם לא היינו מגיעים. המסע ל-NBA? זה סוג של מחנה אימון. השחקנים ביחד במהלך הטיסות, זו חוויה אדירה בשביל כולם. תהיה תחרות ומי שיהיה טוב ישחק".

קפטן הקבוצה עוז בלייזר: "אני שמח להתחיל עונה שלישית ועונה שנייה בתור קפטן במכבי חיפה. מברך את כל השחקנים החדשים. אנחנו עוברים תהליך ורוצים להתחבר כמה שיותר מהר ולשחק כדורסל שהקהל יהנה ממנו. אנחנו ניתן הכל בשביל הקהל. אני מקווה לעשות צעד אחד קדימה ממה שעשינו בעונה שעברה".

עוד בנושא:

תום מעיין: "מצפה לטבעת אליפות". לני רקנאטי: "העמדנו תקציב שיא"
תמיר בלאט: "אני חושב שיכולתי לעזור לנבחרת הבוגרת ביורובאסקט"
דני פרנקו: "הפועל תל אביב יכולה לצמוח, זה חתיכת מקום עבודה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully