וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: מוריניו טען ש"הליגה האנגלית נהייתה הגנתית", והרגיז את קומאן

המאמן ניסה להסביר למה יונייטד מתקשה והכחיש שפוגבה ייעדר שלושה חודשים. קומאן ביקר את ההערות שלו. צ'לסי: דויד לואיז עלול להיות מורחק משלושה משחקים. רוני הודה באשמה על נהיגה בשכרות

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
זה מתחיל להתחבר. יונייטד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד המשיכה אתמול (ראשון) בפתיחת העונה המבטיחה שלה, כשהביסה 0:4 את אברטון ונצמדה למנצ'סטר סיטי בפסגה. לשתי הקבוצות ממנצ'סטר ארבעה ניצחונות ותיקו אחר אחרי חמישה מחזורים, והפרש שערים זהה: 2:16, אבל המאמן המנצח ז'וזה מוריניו מכחיש שהוא חשב על סיטי "אפילו לשנייה" במרדף אחרי הנקודות והפרש השערים.

"לא חשבתי על מנצ'סטר סיטי אפילו לשנייה", אמר המאמן, "חשבתי על טוטנהאם, ארסנל, צ'לסי, ליברפול, שהפסידו, כלומר לא ניצחו במשחקים שלהן, וזו הייתה הזדמנות עבורנו לצבור עוד שתי נקודות, כמו שהן עשו בשבוע שעבר כשעשינו תיקו מול סטוק. זו הייתה הזדמנות עבורנו, ואסור היה לנו לפספס אותה".

מוריניו ציין ש"שיחקנו מצוין, לטעמי זו הייתה ההופעה הכי טובה שלנו העונה. לחצנו מצוין ולא היו להם הזדמנויות בכלל, התרשמתי מאוד מההופעה הטקטית שלנו. הם קבוצה טובה עם איכויות רבות, הם עשו לנו חיים קשים אבל אני שמח שהצלחנו לצאת עם הניצחון".

מוריניו ניסה להסביר איך קרה שיונייטד כבשה 9 מ-16 השערים שלה בליגה בעשר הדקות האחרונות של המשחק: "אני חושב שהפרמיירליג הופכת למאוד הגנתית. הרבה קבוצות מנסות לשחק עם חמישה שחקנים בהגנה ועוד שניים או שלושה קשרים באמצע, יש קבוצות שעם ארבעה. בהרבה משחקים קבוצות מנסות להשתוות למערך של היריבה ב-0:0 ו-0:1, ולפעמים יש לך קצת יותר מרחב, אז באיזשהו שלב במשחק כשהם היו בפיגור 1:0 ו-2:0 הם ניסו יותר לצאת קדימה".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עם מאמן אברטון רונלד קומאן. רויטרס
הרגיז עוד קולגה. מוריניו/רויטרס

מוריניו החמיא לשוער דויד דה חאה, שסיפק שתי הצלות מעולות מול רוני וסיגורדסון ("לפעמים זה קשה במיוחד כשאתה לא נוגע בכדור עשר או 20 דקות"), והכחיש שפול פוגבה ייעדר שלושה חודשים: "אני לא יודע אם זה 12 ימים או 12 שבועות, כל תגובה או הערכה או שמועה היא פשוט שגויה, אנחנו לא יודעים".

ויין רוני חזר עם קבוצתו החדשה לביקור באצטדיון בו כבש שערים רבים, וזכה למחיאות כפיים ואהבה מהקהל המקומי. על חזרתו של רוני ל'תיאטרון החלומות' אמר מוריניו: "זה טבעי במועדונים גדולים ובמועדונים אנגליים בכלל. כששחקן היה כל כך גדול ועזר למועדון לעשות היסטוריה, הקהל מעריך את זה. אני בטוח שויין הרגיש בבית ושיום אחד הוא עוד ישוב אלינו".

וכמובן, מוריניו לא יכול להעביר יום בלי לקומם אף אחד. המאמן המפסיד, רונלד קומאן, לא אהב דברים שכתב מוריניו בתוכנייה של המשחק, שם ציין כי אברטון צריכה לכוון "לפחות לארבעת המקומות הראשונים", לאור העבודה שהשקיעה הקיץ 140 מיליון ליש"ט בשחקני רכש. "קראת את הדברים שאמר מוריניו", אמר קומאן, "ואם יש מישהו בחדר הזה או מחוצה לו שחושב כמוהו, אנא הגידו. תהיו ריאלים. אני לא אוהב את הדרך שבה פתחנו את העונה, אבל תהיו יותר מציאותיים בנוגע לאברטון. אנחנו צריכים זמן, אבל זה קשה בכדורגל".

על המשחק אמר קומאן: "עשינו טעויות גדולות כשעוד היינו במשחק. אני מרוצה מהמשחק, יותר מרוצה מאיך שנראינו בליגה האירופית. היו לנו הזדמויות לאזן, לא עשינו זאת וקיבלנו את השער השני ואחריו המשחק נגמר. מנצ'סטר יונייטד הראו לנו היום כמה הם טובים. אחרי המשחק היום נצטרך להתחיל ללנצח משחקים. אם לא נעשה זאת, יהיו לנו בעיות".

רומלו לוקאקו, שכבש מול קבוצתו לשעבר וחגג בצורה מופגנת מול האקסית, אמר ש"זה רק עוד גול" והכחיש שעשה זאת בהתרסה: "זאת הייתה רק עקיצה קטנה".

שחקן צ'לסי דויד לואיז אחרי שהורחק נגד ארסנל. רויטרס
צפוי לספוג עונש כבד. דויד לואיז לאחר ההרחקה/רויטרס

עוד במחזור החמישי בפרמיירליג: צ'לסי וארסנל נפרדו ב-0:0 בדרבי הלונדוני, אך את מירב הכותרות קיבלה ההרחקה הישירה של דויד לואיז, שתיקל בצורה חזקה בדקה ה-87 את סיאד קולאשינץ. בממלכה מדווחים שהבלם עלול לספג הרחקה משלושה משחקים, אשר תגרום לו לפספס את משחק גביע הליגה נגד נוטינגהאם פורסט ומשחקי הליגה נגד סטוק סיטי ומנצ'סטר סיטי.

מאמן האלופה, אנטוניו קונטה, אמר בסיום המשחק: "אנחנו צריכים להשתפר. אני מקווה גם שיהיה לנו יותר מזל עם החלטות השופטים, גם לנו וגם ליריבים שלנו. אתם יודעים שאני לא אוהב להגיב על החלטות שופטים, זה היה ונגמר, אבל אני יכול רק להגיד שחשוב לראות מה קרה לפני התיקול של דויד לואיז. אסור לשכוח שארסנל היא אחת מ-6 הקבוצות הטבוות בליגה, והם קבוצה מאוד חזקה עם המון איכות. אנחנו ננסה לנצח במשחק הבא ולחזור למסלול הניצחונות".

ארסן ונגר: "המשחק היה אינטנסיבי. נלחמנו עבור הנקודה ואני אוהב שהקבוצה שלי נראית ככה. הנקודה הגיעה לנו. עם קצת יותר מזל ושכל יכולנו לנצח את המשחק הזה, אבל חשוב שלא הפסדנו, זה היה קריטי. היינו צריכים תצוגה ברמה הזאת נגד קבוצה ברמה גבוהה, זה יעזור לנו לביטחון. אנחנו צריכים להשתמש בזה כדי להשתפר".

עוד בנושא:

צ'לסי וארסנל נפרדו ב-0:0 בדרבי הלונדוני
מנצ'סטר יונייטד גברה 0:4 על אברטון
פפ גווארדיולה על סרחיו אגוארו: "המספרים שלו מדברים בעד עצמם"

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי וארסנל נפרדו ב-0:0 בדרבי הלונדוני

לכתבה המלאה
שחקן צ'לסי פדרו. רויטרס
משחק מתסכל. צ'לסי/רויטרס

בנושא אחר: שחקן אברטון, ויין רוני, הגיע לבית המשפט בעקבות אישומים על נהיגה תחת השפעת אלכוהול, והודה באשמה. רוני נכנס לדיון מלווה בשני שוטרים בעקבות מעצרו ב-1 בספטמבר. הוא נתפס כאשר הוא נוהג ברכבו, בדרך חזרה ממסיבה, במצב של שכרות. רוני נענש בשלילת רשיונו לתקופה של שנתיים, והוא ירצה 100 שעות של עבודות שירות.

שחקן אברטון ויין רוני מגיע לבית משפט. רויטרס
הודה באשמה. ויין רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully