וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים כעס על טל איילה: "אוי ואבוי לו אם לא היינו מנצחים"

17.9.2017 / 9:35

קשר אשקלון אמנם החזיר אותה מפיגור, עם בישול ושער ניצחון מול עכו, אך הרגיז את מאמנו כאשר בעט את הפנדל: "יובל רתח שהוא בעט ולא מירקו". נעים צפוי להיות מורחק ממשחק אחד לפחות

טל איילה שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
כיפר על לקיחת הפנדל? טל איילה/לירון מולדובן

בהפועל אשקלון הייתה שמחה גדולה אתמול (שבת) לאחר הניצחון הראשון העונה, 1:2 בבית נגד הפועל עכו. יובל נעים כעס על טל איילה שלקח את הפנדל (והחמיץ) במקומו של מירקו אורמוש, הבועט הקבוע של הקבוצה, אך שער הניצחון של הקשר, שגם בישל, יגרום לנעים להיות סלחני איתו בשיחה שאחרי. "אוי ואבוי לטל אם אנחנו לא מנצחים, יובל רתח שהוא בעט ולא מירקו", סיפרו שחקנים באשקלון.

נעים עצמו צפוי לעמוד לדין לאחר שהורחק במהלך המשחק, וצפוי להיות מורחק לפחות למשחק אחד. כנגד המאמן עומדת הרחקה משני משחקים על תנאי. בקבוצה מאוכזבים מהתפוקה של החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' אך משוכנעים כי בניגוד לקיץ בו הגיע ללא הרבה חשק, השחקן נכנס לתלם והקבוצה עוד תקבל ממנו תפוקה. רודי חדד עשוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית בעקבות הרחקתו.

הבלם טל מכלוף אמר בסיום: "זה מרגיש פנטסטי לנצח. האמת שלא רק שניצחנו אלא היינו ממש טובים, הגענו להמון מצבים ואם אם לא היינו מנצחים היינו מאד מאוכזבים. אנחנו רוצים לעשות סדרה טובה של משחקים ואולי נברח קצת מהתחתית . גם שספגנו את הגול זה לא היה כתוצאה ממשחק רע אלא ממצב נייח, לא נשברנו, המשכנו בסבלנות ובאותו קצב, ידענו שאם ניתן את השער הראשון אז גם השער השני יגיע. זה הלך קשה מאד אבל כמה שהיה קשה ככה זה מתוק".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל אשקלון ניצחה 1:2 את הפועל עכו בדקה ה-90
יובל נעים: "איילה הציל אותנו", שלומי דורה: "הפסד מרגיז וטיפשי"
"שלומי אזולאי ישב בבית והתפוצץ מבפנים. שנתיים הוא חיכה למעבר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully