וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר יצא עם הפועל באר שבע לבית המלון, עשוי להיות בסגל ללוגאנו

13.9.2017 / 20:10

החלוץ עשוי לחזור לראשונה לסגל במשחק נגד השוויצרים (חמישי, 22:00, ספורט 1) במסגרת הליגה האירופית, בכר מתלבט אם לפתוח עם שלושה בלמים. גם גדיר יצא וצפוי להיות בסגל, ברדה ייעדר

מחזור 1הסתיים14/09/2017
הפועל באר שבע
  • איינבינדר (2)
  • צדק (60, פנדל)
1:2
  • (67, גול עצמי) צדק
לוגאנו
צילום: שי מכלוף עריכה: ליר שפיגלר

חלוצה של הפועל באר שבע, בן שהר, עשוי להיות בסגל למשחק מחר (חמישי, 22:00, שידור בספורט 1) נגד לוגאנו. כזכור, שהר נפצע בכתפו במשחק מול הונבד והחליט שלא לעבור ניתוח כשבתקופה האחרונה ערך שיקום מאסיבי, בין היתר במכון שיקום מיוחד באנגליה.

בתחילת השבוע פרסמנו ששהר עשוי לחזור כבר בשבוע הבא, מוקדם בהרבה מהצפוי, אלא שכעת החליטו בקבוצה שלא לחכות למשחק נגד בני יהודה וכבר מחר החלוץ ככל הניראה ישוב לסגל של ברק בכר ויחכה על ההזדמנות שלו על הספסל כשתומאש פקהארט יפתח בהרכב. שהר עדיין לא נמצא באופן סופי בסגל אך יצא עם הקבוצה לבית מלון כשרק מחר המאמן יודיע לשחקנים מי ה-18 שיכללו בסגל, אך לפחות מבחינת כשירות, היציאה לבית המלון מעידה על הנכונות של הקבוצה להחזיר את השחקן לעניינים.

מוחמד גדיר ערך גם כן אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק כשמרבית הסיכויים שגם הוא יהיה בסגל אחרי שגם הוא יצא לבית המלון. מי שלא יהיה ב-18 של בכר בכל מקרה הוא הקפטן אליניב ברדה, שאמנם עשה אימונים עם הקבוצה אך עדיין לא כשיר ב-100 אחוז ובקבוצה החליטו שלא לסכן אותו.

בכר לא תירגל הרכב באימון המסכם היום אך לפי האימונים האחרונים עושה רושם שהמאמן מתלבט בין מערך של שלושה בלמים לבין מערך של שלושה קשרים באמצע. דן איינבינדר צפוי בכל מקרה להיות בהרכב כשמהראן ראדי עשוי להיות זה שיאבד את מקומו בהרכב אם יוחלט על הגנה מעובה. במקרה של שני בלמים, ישנה התלבטות אם לפתוח עם לואי טהא או עם חאתם עבד אל חמיד לצידו של שיר צדק.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: אליניב ברדה ערך אימון מלא, אך עדיין בספק ללוגאנו
מאמן לוגאנו: "האווירה בבאר שבע חמה, לא רק בגלל מזג האוויר"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם דור אלו. שי מכלוף
"מתכוננים למשחק מאוד קשה". ברק בכר/שי מכלוף

ברק בכר, פתח את מסיבת העיתונאים שלו ואמר: "אני בטוח שהמגרש יהיה מלא, תהיה אווירה כמו שתמיד יש בטרנר. משחק בשלב הבתים בליגה האירופית זה לא דבר מובן מאליו. נבוא מוכנים ונרגשים כמו לפני כל משחק. לא יהיה נכון לדבר על יחסי כוחות. בסופו של דבר עולים על המגרש ומי שרוצה יותר בדרך כלל מנצח".

המאמן המשיך: "לוגאנו זו קבוצה שסיימה במקום השלישי בשוויץ בעונה שעברה. קבוצה טובה שעשתה תוצאות טובות גם העונה. קבוצה מאוד טקטית, אנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה. יש לנו סגל מצוין ואנחנו רוצים לעשות דברים יפים כמו שעשינו בעונה שעברה. חשוב שנתחיל ברגל ימין. עשינו ניצחון חשוב במשחק הליגה האחרון נגד אשקלון ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום. תומאש פקאהרט שחקן טוב שנקלט מהר. יש לו אישיות טובה, הוא רוצה ללמוד ואני שמח שהוא הצטרף אלינו".

דור אלו: "מאוד מרגש להגיע מחר לטרנר מלא ואין לי ספק שזו תהיה חוויה גדולה. צריך לקחת את הלחץ למקום טוב. אני מאחל לבן ביטון החלמה מהירה ושיחזור כמה שיותר מהר, הוא שחקן חשוב לקבוצה. נבנה סגל עמוק וכשיקראו לי אני אגיע ואתן 100 אחוז בכל משחק. אני מקווה שאעשה את זה כבר מחר. אנחנו יודעים שלוגאנו קבוצה מצוינת שלא סתם הגיעה לשלב הבתים".

עוד באותו נושא

מאמן לוגאנו: "האווירה בבאר שבע חמה, לא רק בגלל מזג האוויר"

לכתבה המלאה
דור אלו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נרגש לקראת החוויה. אלו/ברני ארדוב

היריבה, לוגאנו, הובסה 3:0 על ידי יאנג בויז ברן במחזור הליגה האחרון והיא מדורגת שישית בתום שבעה מחזורים, עם שמונה נקודות בלבד. לשלב הבתים בליגה האירופית היא העפילה אוטומטית. בשוויץ נטען כי חסרונו של דווידה מריאני הורגש מול יאנג בויז, וצפוי להיות מורגש גם באצטדיון טרנר. הקשר היצירתי מנווט את כל המשחק של לוגאנו בחלק הקדמי וכבר בישל העונה 4 שערים ב-6 משחקי הליגה הראשונים, לפני שנפצע בקרסול.

כ-20 אוהדים נחתו עם הקבוצה בשעות הצהריים. "השחקנים שלי רגועים, אבל מצפים למשחק קשה", אמר המאמן פיירלואיג'י טאמי. "אני די נלהב, ומקווה להיות רגוע יותר בטיסה חזרה".

הרכבי הקבוצות

שופט: טוני שאפרו (צרפת)
אצטדיון: טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully