וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת ניצחה 0:2 את עפולה, 1:1 בין לוד לקטמון

חסן אבו זייד כבש צמד (43, 83) והעניק לירוקים ניצחון חוץ שהעלה אותם למקום הרביעי בטבלה. ויקטור מרעי העלה את לוד ליתרון (43), אבירם ברוכיאן איזן בפנדל (66) וקבע חלוקת נקודות

שחקן הפועל קטמון ירושלים, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
קבוצתו לא הצליחה לנצח. אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

המחזור השלישי בליגה הלאומית המשיך הערב (שני) בזמן פגרות הנבחרות. מכבי אחי נצרת ניצחה 0:2 את הפועל עפולה בחוץ. בני לוד והפועל קטמון נפרדו ב-1:1.

הפועל עפולה - מכבי אחי נצרת 2:0

בנצרת רצו להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון 0:2 על מכבי הרצליה במחזור הקודם. חסן אבו זייד העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-43. גיזי דובור הורחק (67) ואבו זייד השלים צמד בדקה ה-83 אחרי פנדל מוצלח וקבע את תוצאת המשחק. נצרת עלתה בעקבות הניצחון למקום הרביעי בטבלה. עפולה, שניצחה במחזור הפתיחה, תנסה להשיג נקודות במחזור הבא ולברוח מהתחתית.

בני לוד - הפועל קטמון 1:1

בדקה ה-43 ויקטור מרעי ניצל טעות בהגנת האורחים והוריד את לוד להפסקה ביתרון 0:1. אבירם ברוכיאן החזיר את קטמון למשחק בדקה ה-66 עם פנדל מוצלח, אך כעבור דקה בלבד אריאל הדר ספג כרטיס צהוב שני והורחק. המארחים לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי כדי לנצח, ובסופו של דבר הקבוצות נפרדו בתיקו. שתי הקבוצות נשארות צמודות בטבלה: במקומות השביעי והשמיני עם 4 נקודות, ועם מאזן זהה של ניצחון, תיקו והפסד.

עוד בנושא:

לאומית: הפועל ראשון לציון והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1
הפועל תל אביב וארקיע חתמו על הסכם חסות, הקשר בני טרידובסקי חזר לקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully