וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאלה ערער לעליון: "זה גמר את הקריירה שלי כשחקן ובעל תפקיד"

4.9.2017 / 9:08

חלוץ הפועל חיפה ערער על החלטת בית הדין שפסקה הרחקה לשנתיים. מבקש להפחית את העונש לחודשים ספורים וכן לאפשר לו לעבוד בעתיד בתפקיד מקצועי או ניהולי: "עונש שלא היה כמותו בישראל"

מהראן לאלה הפועל חיפה בדיון עם עו"ד אייל יפה. יוסי ציפקיס
"העונש מהווה פגיעה אנושה". מהראן לאלה/יוסי ציפקיס

חלוץ הפועל חיפה, מהראן לאלה, הגיש ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לאור ההחלטה להשעות אותו לשנתיים מהמגרשים. הערעור הוגש הבוקר באמצעות פרקליטו, עו"ד אייל יפה. בערעור מבקש השחקן להקל בעונשו וכן לאפשר לו להמשיך לעבוד בעתיד בתפקיד מקצועי. כזכור, על פי פסק הבורר לאלה לא יוכל למלא תפקיד רשמי אחר במועדון ובנוסף נראה כי בהפועל חיפה לא יהיו חייבים לעמוד בחוזה שלו, משום שמדובר בהפרה של חוקי הספורט.

"מדובר בעונש שלא היה כמותו בישראל, למעט במקרה של האתלט איתי מרגלית", נכתב בנימוקי הבקשה. יתרה מזו, בתקדימים המעטים בכדורגל הישראלי בנדון העונשים היו מופחתים משמעותית ולכל היותר עשרה חודשים (ולא שנה). העונש הנדון פשוטו כמשמעו חיסול וגמר הקריירה של המערער כשחקן כדורגל וחמור מכך ניתן אפילו להבין שחל איסור עליו לעסוק כלל בענף הכדורגל גם לא בתפקיד מקצועי או מנהלי, דבר שעל פניו הינו בלתי סביר בעליל ומהווה פגיעה אנושה ולא מתקבלת על הדעת גם בחופש העיסוק וכבוד האדם. החלטת בית הדין מבוססת בכל הכבוד על טעות משמעותית שעניינה הקביעה כי יש להעניש את המערער על פי רף הענישה שאינו ישראלי ויש חובת להשית עונש הרחקה מינימלי של שנתיים ימים".

עוד בנושא

מהראן לאלה הורחק לשנתיים עקב השימוש בחומרים אסורים, יערער לעליון
הבורר אסר על מהראן לאלה לעבוד בהפועל חיפה, החלוץ יערער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully