וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: עמית ביר-כץ חתם לעונה

31.8.2017 / 10:30

הסנטר (28, 2.08) ששיחק בקבוצה הדרומית בעונת 2014/15 והיה חלק מההגעה לגמר סל חוזר למועדון, כמו גם חבריו לאותה קבוצה עמית שמחון וניב ברקוביץ'. שיחק אשתקד בגלבוע/גליל

צ'ייס סיימון, מכבי אשדוד, מול עמית ביר-כץ, הפועל גלבוע גליל עליון. לירון מולדובן
שב לדרום. ביר-כץ, משמאל/לירון מולדובן

הפועל אילת הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של הסנטר עמית ביר-כץ ששיחק בעונה שעברה בהפועל גלבוע/גליל. ביר-כץ שיחק בעבר בקבוצה הדרומית, וחוזר למועדון, כפי שעשו גם ניב ברקוביץ' ועמית שמחון במהלך הקיץ האחרון.

ביר-כץ (28, 2.08) יפתח את עונתו השביעית בליגת העל. הוא החל את הקריירה בליגה הראשונה בגלבוע/גליל בעונת 2011/12 ושיחק שנתיים בקבוצה לפני שעבר למכבי אשדוד בעונת 2013/14 ורשם את מספריו הטובים בקריירה - 4 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק. בעונת 2014/15 היה חלק מהקבוצה של הפועל אילת שהגיעה עד לגמר סל, אך עזב בסיום העונה ועבר לעירוני נהריה. במהלך העונה נטש את הקבוצה מעין שרה לטובת הפועל חולון. העונה שב לגן נר ורשם ב-32 משחקים 2.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק.

הסגל של מאיר טפירו באילת כולל נכון לעכשיו שלושה שחקנים זרים - הסנטר דמטריוס טרידוול שהגיע מהליגה השנייה, הגארד ג'ורדן לויד שהגיע מליגת הפיתוח ואלאנדו טאקר שהצטרף מהפועל תל אביב. בגזרה הישראלית הקפטן אפיק ניסים המשיך, הפורוורד עמית שמחון והרכז ניב ברקוביץ' חזרו לקבוצה, אייזיק רוזפלט הצטרף מהפועל ירושלים ועמית עבו חתם לאחרונה לשלוש שנים ממכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully