וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קיליאן אמבפה עבר לפריס סן ז'רמן

עסקת ענק נוספת בכדורגל האירופי: היהלום הצרפתי בן ה-18 עושה את המעבר מהאלופה לסגניתה וישלים חוליית התקפה אימתנית שכוללת את ניימאר, אדינסון קבאני ואנחל די מריה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הכוכב איתו ישתף פעולה אמבפה בפריס - ניימאר

עסקת ענק נוספת בכדורגל האירופי: פריס סן ז'רמן הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של חלוצה בן ה-18 של מונאקו ונבחרת צרפת, קיליאן אמבפה. על פי הדיווחים הכישרון יושאל תחילה לפריס לעונת המשחקים הקרובה, ואחריה היא תוכל לרכוש אותו תמורת סכום של כ-180 מיליון יורו. הסיבה: פריס לא רוצה לעבור על חוקי הפייר פליי הפיננסי לאחר שכבר רכשה הקיץ את ניימאר בסכום אסטרונומי.

אמבפה גדל במחלקת הנוער של מונאקו ורשם את הופעת הבכורה שלו בעונת המשחקים 2015/16. בעונה שעברה הוא פרץ ונכנס להרכב הראשון וסיים עונה חלומית בה כבש 26 שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות וזכה עם הקבוצה באליפות צרפת. החלוץ גם זומן לנבחרת צרפת, והקיץ היה מחוזר על ידי ריאל מדריד, פריס סן ז'רמן, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי וברצלונה, אך בסופו של דבר הגיע לפריס.

עוד בנושא:

דידייה דשאן: "אמבפה עובר קבוצה, אבל נשאר בליגה הצרפתית"
צרפת: אמבפה צפה מהספסל בהצגה של מונאקו, שמחצה 1:6 את מארסיי
צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:3 את סנט אטיין ונותרה מושלמת

שחקן מונאקו קיליאן אמבפה. רויטרס
ימשיך ללהוט גם בפריס? קיליאן אמבפה/רויטרס

בתחילת הקיץ נראה היה כי החלוץ הצעיר יישאר במונאקו לפחות לעונה נוספת, אך נראה שחרושת השמועות הפריעו ליכולתו של היהלום הצרפתי על הדשא, והוא הוצא מהסגל של מונאקו ובמשחק האחרון צפה מהספסל וספג שריקות בוז מאוהדי הקבוצה. לאחר שלא היה מנוס ממעבר, בפריס יקוו שאמבפה יתעסק כעת בכדורגל וישלים חולייה התקפתית אימתנית שכבר כוללת את ניימאר, אדינסון קבאני ואנחל די מריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully