וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרי הריסון חתם בנהריה, נועם אביבי בבני הרצליה

29.8.2017 / 16:08

הגארד הצעיר (19, 1.76), שקיבל אזרחות ישראלית לפני ארבע שנים, מצטרף לקבוצה של אריק אלפסי בעין שרה. הפורוורד (18, 2.01) ששיחק בנבחרת הנוער בקיץ חותם אצל מיקי גורקה, שם גם מתאמן נמרוד טישמן

one

עירוני נהריה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הרכז הצעיר נרי הריסון, שחקן הנבחרות הצעירות של ישראל, ששיחק בשנים האחרונות באקדמיה לנבחרות צעירות של ישראל במכון וינגייט. הריסון, בן לאמא פיליפינית, קיבל לפני ארבע שנים אזרחות ישראלית משר הפנים דאז יצחק כהן, מה שאפשר לו להיות חלק מנבחרת הקדטים. במקביל בנהריה מקווים להודיע עוד היום על החתמתו של הסנטר הגינאי עוסמאן דראם, שכבר סיכם את תנאיו במועדון.

הריסון (19, 1.76) שיחק שנתיים בנבחרת הקדטים של ישראל, בקיץ 2013, כשהיה רק בן 15, היה חלק שולי יותר מהנבחרת, ושנה לאחר מכן תפס עמדה מרכזית יותר ורשם 5.5 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: אייל שולמן מצטרף באופן רשמי לסגל
מכבי ראשון לציון: ג'ראלד בברלי חתם לעונה אחת
מכבי חיפה הודיעה על החתמתו של ברנדון בואומן

נמרוד טישמן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
מתאמן עם הרצליה. נמרוד טישמן/לירון מולדובן

קבוצה נוספת שעשתה החתמה של שחקן צעיר היום היא בני הרצליה שצירפה את שחקן האקדמיה של איגוד הכדורסל ונבחרת הנוער נועם אביבי לארבע שנים. אביבי (18, 2.01) ייצא את ישראל באליפות אירופה לנוער דרג ב' בקיץ האחרון ורשם 5.9 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק. הוא נחשב לשחקן גבוה עם קליעה טובה מבחוץ ויצטרף לסגל הרחב של מיקי גורקה. מי שעוד מתאמן עם הקבוצה הוא נמרוד טישמן, שעשוי לתפוס בשלב הראשוני את מקומו של אור לאומי שעדיין לא התאושש ממחלת הנשיקה שתקפה אותו בסוף העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully