וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: האנובר ניצחה את שאלקה, ר.ב. לייפציג הביסה 1:4 את פרייבורג

העולה החדשה שמרה על מאזן מושלם עם 0:1 מרשים מול הרויאל בלוז, ג'ונאתס כבש את שער הניצחון (67). סגנית האלופה חזרה מפיגור והשיגה ניצחון בכורה, טימו ורנר חגג צמד שביעי בבונדסליגה

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג מאחוריו ווילי אורבן. GettyImages
אוהב לפגוש את פרייבורג. טימו ורנר, במרכז/GettyImages

המחזור השני בבונדסליגה הגיע לסיומו הערב (ראשון) כאשר האנובר הצטרפה לבורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן והמבורג במצעד המושלמות עם 0:1 על שאלקה. עוד לפני כן, ר.ב. לייפציג הביסה 1:4 את פרייבורג וחגגה ניצחון בכורה.

ג'ונאתס האנובר. GettyImages
שער ניצחון יקר. ג'ונאתס/GettyImages

האנובר - שאלקה 0:1

פתיחת העונה המרשימה של האנובר נמשכה עם עוד ניצחון 0:1 אחרי שניצחה באותה תוצאה את מיינץ במחזור הפתיחה. המארחים שוב הציגו הגנת ברזל מול די סנטו וגורצקה חלוצי שאלקה ועקצו בדקה ה-67 משער של ג'ונאתס, החלוץ הברזילאי שהגיע לקבוצה מרובין קאזאן הרוסית. האנובר הצטרפה לבאיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד והמבורג המושלמות, שאלקה חוזרת להפסיד אחרי ה-0:2 המרשים על לייפציג במחזור הפתיחה.

ר.ב. לייפציג - פרייבורג 1:4

סגנית האלופה חזרה מפיגור במחצית השנייה והשיגה ניצחון בכורה בעונה החדשה. פלוריאן נידרלכנר הפתיע בדקה ה-23 עם בעיטה שטוחה, אבל טימו ורנר נגח את השוויון בדקה ה-48 אחרי קרן של אמיל פורסברג והקפטן ווילי אורבן הפך את התוצאה בדקה ה-55 אחרי כדור רוחב מצד ימין של ז'אן קווין אוגוסטן. הצרפתי המשיך להרשים ובישל בדקה ה-71 שער נוסף, הפעם לוורנר שהשלים צמד שביעי בקריירה בבונדסליגה ושלישי מול פרייבורג. המחליף הפורטוגלי ברומה שם את הדובדבן על הקצפת עם בעיטת יעף אדירה בסיבוב אל החיבורים בדקה ה-80. ניקולאס הופלר האורח הורחק בצהוב שני בחלוף דקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully