וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אמבפה צפה מהספסל בהצגה של מונאקו, שמחצה 1:6 את מארסיי

בצל הדיווחים על מעבר לפ.ס.ז', האלופה רשמה ניצחון ליגה 16 ברציפות והשפילה את יריבתה. גליק, פלקאו (צמד), דיאקבי, סידיבה ופאביניו השתתפו בחגיגה. 0:2 לגנגאן על שטרסבורג

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
שבעה שערי ליגה בארבעה מחזורים. רדאמל פלקאו/רויטרס

מונאקו הצטרפה הערב (ראשון) לפריס סן ז'רמן בפסגת הליגה הצרפתית, ועשתה את זה בסטייל. האלופה מחצה 1:6 את מארסיי במשחק הנעילה של המחזור הרביעי, כשקיליאן אמבפה המדובר צופה בחגיגה מהספסל. גנגאן גברה 0:2 על שטרסבורג, ליל סיימה ב-1:1 באנז'ה.

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
נהנה על הספסל. קיליאן אמבפה/רויטרס

מונאקו - מארסיי 1:6

קיליאן אמבפה חזר לסגל של האלופה כשברקע הדיווחים על מעבר שלו לפריס סן ז'רמן תמורת 180 מיליון יורו. בתחילת המשחק הוא ספג בוז מהקהל המקומי ועמד במוקד, אבל בסופו של דבר הזרקורים הופנו לחברים שלו על המגרש, שדרסו את אחת היריבות הגדולות שלהם וסיפקו הצגה אדירה. הבלם קמיל גליק כבש מהאוויר בדקה השנייה, רדאמל פלקאו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-20 והשלים צמד בנגיחה בדקה ה-34. אדאמה דיאקבי, שבישל לפלקאו לפני כן, חגג שער בכורה במדי מונאקו רגע לפני הירידה להפסקה. מארסיי המושפלת חטפה את החמישי מראשו של ג'יבריל סידיבה בדקה ה-68, לפני שהצליחה לצמק מרגלי רמי קאבלה (75). ועדיין, המילה האחרונה הייתה של המארחת, עם פנדל נוסף, הפעם של פאביניו בדקה ה-79. מארסיי ספגה שישייה בליגה לראשונה מאז מאי 1997, אז הושפלה 8:0 על ידי ליון. מונאקו האריכה את שיא הליגה שלה עם ניצחון 16 ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מונאקו חוגגים עם קמיל גליק (מימין). רויטרס
הראשון שמצא את הרשת. קמיל גליק, מימין/רויטרס

גנגאן - שטרסבורג 0:2
לגנגאן: מוסטפה דיאלו (63), ג'ימי בריאן (88)

אנז'ה - ליל 1:1
לאנז'ה: לסאנה קוליבאלי (60). לליל: ניקולא דה פרוויל (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully