וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון יוצא נגד שופטי הווידאו: "הכדורגל הפך לכדורמים"

שוער יובנטוס תקף בחריפות אחרי הניצחון על גנואה את השימוש במצלמות: "המשחק כל הזמן נעצר לבדיקות ושורקים הרבה פנדלים". ספאלטי מרוצה אחרי ה-1:3 על רומא: "לאינטר יש מנטליות חדשה"

לוצ'אנו ספאלטי, רג'א נאינגולן, רומא, אינטר,. רויטרס
"המזל הולך עם הטובים". ספאלטי מנחם את נאינגולן/רויטרס

המחזור השני בליגה האיטלקית יצא אתמול (שבת) לדרך עם ניצחון מרשים של אינטר על רומא 1:3 ועם האלופה יובנטוס שנחלצה מפיגור 2:0 בדרך לניצחון חוץ בגנואה 2:4 כשפאולו דיבאלה התכבד בשלושער.

מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי אמנם ניצח את האקסית מהבירה האיטלקית אותה עזב בטונים צורמים, אך אחרי המשחק הוא לא היה במצב רוח חגיגי. "רומא היו יותר טובים במחצית הראשונה", אמר ספאלטי, "הם הגיעו להזדמנויות והיו חסרי מזל, אבל אומרים שהמזל הולך עם הטובים ואנחנו למרות טעויות שעשינו יזמנו הרבה מהלכים התקפיים. כבשנו שלושה שערים ויכולנו לכבוש גם יותר".

על מצבה של קבוצתו אמר ספאלטי: "התחלנו לשנות את המנטאליות של אינטר, לוקח זמן להתרגל לגישה חדשה בקבוצה. שני ניצחונות בפתיחת הליגה מעניקים ביטחון וכמובן שתמיד צריך קצת מזל וזה היה לנו במשחק מול רומא".

ספאלטי התייחס לשריקות הבוז שספג מאוהדי רומא ואמר: "אני לא עובד שם יותר. יש כאלו שחושבים שטוטי פרש בגללי, אבל זה לא נכון. הוא יכול היה להמשיך לשחק. מי ששרק לי בוז הם אוהדים של טוטי. מאוהדי רומא קיבלת תמיכה".

מנגד מאמן רומא אוסביו די פרנצ'סקו, שהחליף את ספאלטי בתפקיד, נשמע מתוסכל כשאמר: "עשינו טעויות נאיביות במיוחד בשערים שספגנו. יצרנו הרבה מאוד מצבים אבל לא הצלחנו לכבוש. בשבוע שעבר ביקרו אותנו על כך שלא ייצרנו מצבי הבקעה, היום בטח יתלוננו למה לא ניצלנו את ההזדמנויות האלו".

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
מנע עוד הפסד ליגה לגנואה. דיבאלה/רויטרס

בשורות האלופה יובנטוס היו מרוצים למדי אחרי הניצחון על גנואה לה הפסידו בעונה שעברה 3:1, למרות ספיגה של שני שערים מהירים בפתיחת ההתמודדות. הכוכב של הזברות פאולו דיבאלה שכבש שלושער אמר בסיום: "אני מאוד שמח, ידענו לחזור לעצמנו. דיברנו לפני המשחק על ההפסד שלנו פה בשנה שעברה ואני שמח שהצחנו להימנע מכך עכשיו. באופן אישי אני מאוד מרוצה מהביצועים שלי העונה אני יודע שמספר 10 (אותו קיבל השנה) מביא לי מזל. ידעתי שללבוש חולצה עם מספר כזה בקבוצה כמו יובנטוס זו אחריות גדולה, אבל עד כה זה עובד לי".

עוד באותו נושא

איטליה: 1:3 מרשים לספאלטי ואינטר ברומא, שלושער לדיבאלה בניצחון יובנטוס

לכתבה המלאה
ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
רוצה שיפוט נטו, בלי מצלמות. בופון/רויטרס

מי שהיה פחות מרוצה היה שוער הזברות ג'אנלואיג'י בופון שתקף את מערכת שיפוט הוידאו. המערכת הופעלה במשחק במהלך בו נפסק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות יובנטוס. בופון זעם על תפקוד המערכת ותקף: "כל הסיפור לוקח הרבה זמן. בכלל לא חגגתי כשנתנו לנו פנדל כי עברו כבש שש דקות. בשנה שעברה בעטנו שלושה פנדלים בכל העונה בקצב הזה, שבו משחק נעצר כל הזמן לבדיקות של וידאו, יכול להיות שנבעט גם 50 בעיטות. כך הכדורגל הופך לכדורמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully