וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי וולדן: "שמעתי הרבה על האוהדים המשוגעים של הקבוצה"

22.8.2017 / 19:30

הגארד החדש של הפועל חולון נחת בארץ לקראת פתיחת האימונים, כמו גם טיישון תומאס: "מחכה לתחילת האימונים". בשל תקלה טכנית הגעתו של ג'אבריל טראוויק נדחתה ליום שישי

קורי וולדן הפועל חולון. באדיבות: הפועל חולון,
זר חדש בחולון. קורי וולדן/באדיבות: הפועל חולון

שחקניה החדשים של הפועל חולון, אחת הקבוצות המרתקות בעונה הבאה בליגת העל, ממשיכים לנחות בישראל. היום (שלישי) נחתו בארץ הגארד האמריקאי קורי וולדן והסנטר טיישון תומאס. מי שעוד היה אמור להגיע הוא הפורוורד ג'אבריל טראוויק, אך בשל טעות טכנית שנעשתה עם כרטיסי הטיסה שלו לארץ, הוא נאלץ לשוב לביתו ויגיע לארץ ביום שישי, כמו גם טו הולוואי.

טיישון תומאס הפועל חולון. באדיבות: הפועל חולון,
טיישון תומאס/באדיבות: הפועל חולון

"אני שמח להיות כאן ונרגש לקראת תחילת העונה,שמעתי הרבה על האוהדים הנפלאים והמשוגעים של הקבוצה ואני כבר לא יכול לחכות כדי לשחק עבורם", אמר וולדן שנחת בארץ בשעות הבוקר. תומאס שהגיע אחר הצהריים הוסיף: "שמח סוף סוף להיות כאן ומתרגש מקבלת הפנים של האוהדים, אני כבר מחכה לתחילת האימונים עם החברים החדשים שלי ולתחילתה של העונה".

מי שנחת בתחילת השבוע הוא המתאזרח ג'ו אלכסנדר, כשלקראת סוף השבוע תוכל חולון לערוך אימון בסגל מלא, ללא המאמן דן שמיר שעסוק במשימות נבחרת ישראל לקראת היורובאסקט, וללא גיא פניני שיהיה עם מאמנו בפולין. מי שיעביר את אימוני הקבוצה הם עוזרי המאמן יונתן אלון, ששב הקיץ לקבוצה, ועופר רון. חולון למדה השבוע כי תפתח את העונה בליגת העל נגד הפועל תל אביב במשחק שייערך בסוף השבוע של ה-7-8 לאוקטובר, ומיד לאחר מכן יצאו הסגולים למורסיה לקראת פתיחת ליגת האלופות של פיב"א. חולון תארח את גביע ווינר 2017, ותשחק ברבע הגמר נגד גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully