וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי תארח את אברטון למשחק שינעל את המחזור השני

השחקנים של פפ גווארדיולה ינסו להרשים את הקהל הביתי נגד הטופיז (22:00, ספורט 2). המנצחת תשמור על מאזן מושלם, סרחיו אגוארו צפוי להתחיל על הספסל, כמו גם גילפי סיגורדסון

מחזור 2הסתיים21/08/2017
מנצ'סטר סיטי
  • סטרלינג (82)
1:1
  • (35) רוני
אברטון

המחזור השני בפרמיירליג יינעל הערב (שני, 22:00, ספורט 2) כשמנצ'סטר סיטי תארח את אברטון לקרב מסקרן. שתי הקבוצות, שניצחו במחזור הראשון, רוצות לנצח ולהיצמד למנצ'סטר יונייטד, האדרספילד ו-ווסט ברומיץ' בצמרת הטבלה ולשמור על מאזן מושלם.

אחרי הניצחון 0:2 על ברייטון במחזור הפתיחה, פפ גווארדיולה רוצה לשמור על הבית ולהרשים את הקהל. הוא יתמודד עם כאב ראש לא קטן אך חיובי בנוגע להרכב שיפתח והוא מקבל את כל שחקני הסגל, מלבד בנג'מין מנדי ופביאן דלף הפצועים. אילקאי גונדואן חזר מפציעה אך צפוי לנוח במשחק הקרוב. ברנרדו סילבה, קווין דה בראונה וגבריאל ז'סוס צפויים לפתוח, סרחיו אגוארו, שכבש במחזור הראשון, ישתלב מהספסל.

באברטון נמצאים בסוג של אופוריה. אחרי הניצחון במחזור הפתיחה 0:1 על סטוק והשער של ויין רוני, הטופיז השלימו השבוע גם את החתמתו של הקשר האיסלנדי גילפי סיגורדסון מסוונסי, שהפך לרכש היקר בתולדות המועדון. האורחים ישאבו אופטימיות משני המפגשים האחרונים שלהם נגד הסיטי בעונה שעברה: במשחק הביתי הם הביסו את הקבוצה ממנצ'סטר 0:4, ובמשחק החוץ הקבוצות נפרדו ב-1:1. סיגורדסון צפוי לפתוח על הספסל, רוני ימשיך בחוד של רונאלד קומאן.

שחקן אברטון ויין רוני. רויטרס
חוזר למנצ'סטר. ויין רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully