וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "יש דברים מחוץ למגרש ובהם פלקושצ'נקו צריך להשתפר"

מאמן הפועל חיפה ביקר את שחקן הקבוצה שלא פתח ב-1:3 על אשקלון: "גדלו תחתיי מספיק שחקנים שהלכו בדרכי והגיעו רחוק". יובל נעים: "חדד לא כיבד את השחקן שהחליף אותו, נטפל בזה"

שחקני הפועל חיפה חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה!
פתיחה מוצלחת. הפועל חיפה/מערכת וואלה!, לילך וייס

בהפועל חיפה נראו הערב (שבת) הרבה חיוכים אחרי הניצחון 1:3 על הפועל אשקלון במחזור הפתיחה של עונת 2017/18. האדומים מהכרמל פתחו במערך של שלושה בלמים, נקלעו לפיגור והציגו יכולת רעה, אבל מעבר ל-4:3:3 הביא לשינוי מקצה לקצה ולבסוף לניצחון.

"לא יכולתי לבקש יותר. זו הרגשה מדהימה, אני מקווה שנמשיך ככה ונאסוף נקודות", אמר אלון תורג'מן שהבריק עם צמד, "כרגע אני רק רוצה שיתחיל עוד משחק ועוד משחק. אני צריך לבוא כמו שבאתי היום - חדור מטרה, אני מקווה לשים את מה שהיה מאחורה. זה דף חדש, בית חדש, מועדון חדש ואני חושב שאעשה פה את העבודה. חד משמעית זה המקום הנכון עבורי".

עוד בנושא:

הפועל חיפה ניצחה את הפועל אשקלון 1:3
מכבי פתח תקוה ניצחה באשדוד 1:2
0:0 משמים בין הפועל רעננה לקרית שמונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חד משמעית זה המקום הנכון עבורי". תורג'מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניר קלינגר סיכם: "האנרגיה השתנתה עם הגול שספגנו. התחלנו טוב, ופתאום קטסטרופה. אנחנו מתרגלים שלושה בלמים כדי שנשתמש במערך הזה אם נצטרך. נכון שהיום זה לא עבד ואשקלון הרגישה בנוח, אז עשינו שינוי. הכנסתי את השחקנים שאני חושב שיותר מתאימים למערך והקרדיט מגיע להם. כל הכבוד לשחקנים".

קלינגר התייחס גם לסגל: "אנחנו חסרים שחקן משמעותי במרכז והוא יגיע בקרוב, אולי השבוע. ראדו גנסארי משחק 50-50 במולדובה, אבל אני מעדיף אותו יותר מקדימה. היום הורדתי אותו אחורה במהלך המשחק והוא עשה את זה מצוין - אז קיבלנו עוד שחקן למרכז המגרש".

על אלון תורג'מן שכבש צמד, אמר קלינגר: " אלון אחד משחקני ה-9 הכי טובים בארץ, הוא צריך לשחק רק 9, אין לו מה לשחק בכנפיים הוא היה מצוין. ברכות גם לעדן בן בסט על השער".

על מקסים פלקושצ'נקו, שעלה מהספסל, אמר המאמן: "גם אני הייתי רוצה לראות את מקסים פותח. גדלו תחתיי מספיק שחקנים שהלכו בדרך שלי והגיעו רחוק, תסתכלו על אשדוד. יש דברים שאני מצפה, בחינוך, בערכים ובדברים האלה מקסים עוד צריך להשתפר. הוא צריך להחזיר במגרש, בחיים הספורטיביים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים. לילך וייס, מערכת וואלה!
"לא יכול להיות שספגנו שלושה שערים ב-22 דקות". נעים/מערכת וואלה!, לילך וייס

בהפועל אשקלון התאכזבו מההפסד שהגיע אחרי יתרון מוקדם. בקבוצה לא אהבו את ההתנבגות של רודי חדד אחרי שהוא הוחלף בדקה ה-60; הקשר הוותיק סירב ללחוץ את ידו של שון מלכה שנכנס במקומו, ירד היישר לחדר ההלבשה והסיר את החולצה שלו בזעם. המאמן יובל נעים אמר: "ככה לא צריך להתנהג, צריך לכבד את המאמן ואת השחקן שמחליף אותך. נטפל בזה".

על המשחק אמר נעים: "השערים הקלים שספגנו לא מקובלים עלי. לא יכול להיות שספגנו שלושה שערים ב-22 דקות, אסור שזה יקרה לקבוצה בליגת העל. בראייה רחבה ראו שאנחנו קבוצה טובה, אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. אנחנו צריכים עוד עומק, הייתי מוגבל בקטע של החילופים, לא היה לי איך להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully