וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לברון ואירווינג נפגשו במיאמי כדי ללבן את העניינים"

בדרך לפשרה? ב-ESPN טוענים כי כוכבי קליבלנד נפגשו כדי להפיג את המתיחות ביניהם ולבדוק "אם אפשר לפתוח דף חדש". וייד צפוי להשתחרר מהחוזה בשיקגו, בארה"ב טוענים שהוא עשוי לחבור לקאבס

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ישכחו מהכול? לברון וקיירי/GettyImages

האם קיירי אירווינג יבצע פניית פרסה ויישאר לבסוף בקליבלנד? ב-ESPN דיווחו הלילה (בין רביעי לחמישי) כי אחרי מספר שבועות של נתק, השניים נפגשו בסוף השבוע האחרון במלון במיאמי כדי ללבן את העניינים. בשבועות האחרונים פרשן ESPN סטיבן איי סמית' טען ש"אם לברון היה פוגש את קיירי פנים אל פנים, הוא היה מכה אותו", אבל לפי הדיווחים האחרונים הפגישה התנהלה על מי מנוחות.

"מה שבטוח זה שלברון לא כעס על קיירי כמו שסטיבן איי סמית' טען", אמר העיתונאי טוני ריזו."השיחה הייתה נעימה למדי, העניינים לא התחממו. לא בטוח מה בדיוק נאמר, אבל מטרת הפגישה הייתה לראות אם יש דרך לגשר על הפערים ביניהם ולנסות להתחיל מחדש".

עוד בנושא:

"קליבלנד פועלת תחת ההנחה של עתיד ללא לברון ג'יימס"
דיווח: דיוויד בלאט עשוי להחליף את ג'ף הורנסק בניו יורק ניקס
לברון ג'יימס מבקר את המדיניות של דונלד טראמפ

דוראנט מביע את דעתו על האפשרות שלברון יעבור בטרייד

הדיווח מגיע על רקע הקשיים של קליבלנד למצוא טרייד משביע רצון עבור אירווינג. אחד המכשולים שמרתיעים כמה וכמה קבוצות שהתעניינו באפשרות לקבל את הרכז הכישרוני הוא שאירווינג מסרב להתחייב לטווח ארוך ולא מוכן להבטיח שיישאר אחרי שתי העונות שנותרו לו בחוזה. הקבוצה היחידה אליה אירווינג מוכן להתחייב לטווח ארוך היא סן אנטוניו, אבל נראה שלספרס אין מספיק נכסים כדי ליצור טרייד שיהיה אטרקטיבי גם עבור קליבלנד.

במקביל, גם סימני השאלה סביב עתידו של לברון בקליבלנד ממשיכים לרחף מעל המועדון. אמש דיווח העיתונאי כריס שרידן ש"מקור בכיר ב-NBA אמר לי שלברון יעזוב ב-100 אחוז בתום העונה הקרובה. מערכת היחסים עם הבעלים לא ניתנת לתיקון". את הדיווח הזה מחנה לברון דאג להכחיש, ומקורבים לסמול פורוורד טענו הבוקר כי "היחסים עם דן גילברט לא גרועים כמו שמציירים אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דווין וייד שיקגו בולס. AP
בדרך לקליבלנד? דווין וייד/AP

גם קווין דוראנט התייחס לאפשרות שהקאבס יעבירו את ג'יימס בטרייד (אפשרות שנראית די מופרכת כרגע), וצייץ בטוויטר ש"אתה לא יכול להעביר שחקן אגדי בטרייד. הוא זה קליבלנד, והוא זה שמחזיק את הקלפים".

דווין וייד, חבר קרוב נוסף של לברון, עשוי לחפש לעצמו קבוצה חדשה בקרוב. ב-ESPN מדווחים שהשוטינג גארד הוותיק ביקש משיקגו להשתחרר מחוזהו, וכי הוא אמור להפוך לשחקן חופשי בשבועות הקרובים. וייד אמור להרוויח 24 מיליון דולר בעונה הקרובה, ונראה שהבולס ישמחו לא לשלם לו אותם. עדיין לא ברור לאן וייד יעבור, אבל השמועות על כך שהוא יחבור לג'יימס בקליבלנד כבר החלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully