וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: שרון מימר פוטר מבית"ר ירושלים

16.8.2017 / 14:30

הנהלת המועדון הודיעה כצפוי על סיום דרכו של המאמן. אוחנה: "החלטתי שטובת המועדון מחייבת את הצעד הזה". מימר: "לא כועס על טביב. עדיין אין הבנות כספיות בין הצדדים, גיא לוי צפוי להחליפו

מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדור השלג נעצר בפיטורים. מימר היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) על פיטוריו של המאמן שרון מימר, ארבעה ימים לפני משחקה הראשון העונה בליגת העל, מול מכבי תל אביב ביום ראשון. ההודעה על פיטוריו של מימר הגיעה לאחר תקופה של מתיחות וחילוקי דעות מקצועיים קשים בינו לבין בעלי המועדון אלי טביב. מי שצפוי להחליפו הוא גיא לוי, ששימש כמאמן בקבוצה מהבירה מינואר 2015 ועד תום העונה, אז פוטר בשל חילוקי דעות עם טביב.

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים, אלי אוחנה, נפגש עם מאמן הקבוצה שרון מימר אחרי האימון היום והודיע לו על הפסקת עבודתו במועדון. בסיום הפגישה אמר אלי אוחנה: "אנו מודים לשרון על העבודה המקצועית, המסורה, והטובה מאז הגיע לבית"ר. לא פשוט להיפרד מאמן לפני תחילת העונה. אבל בנסיבות שנוצרו החלטתי שטובת המועדון מחייבת את הצעד הזה". ביום יומיים הקרובים נודיע על מינוי מאמן חדש לבית"ר ירושלים.

מימר אמר לתקשורת עם יציאתו מבית וגן: "סיימתי את דרכי. לא היה סיוט, הנאה צרופה. אני עצוב שאני מסיים, נקשרתי לבית"ר, אחד המקומות המדהימים בכדורגל, נהנתי מכל רגע. אני לא כועס על אלי טביב, אין אצלי כעס, לפעמים לא מסתדרים. ברור שאני מאוכזב שהייתי במקום טוב שרציתי להמשיך בו אבל זה חלק מהכדורגל. אני מאחל בהצלחה לבית"ר לא כועס על אף אחד, אני רציתי להמשיך, זה חלק מהכדורגל".

שרון מימר אמנם פוטר אך עדיין אין הבנות סופיות לגבי הנושא הכספי. הצדדים קבעו להמשיך ולהתדיין בימים הקרובים ולנסות להגיע למתווה המקובל על שני הצדדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלי אוחנה היום באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל החשיפות של וואלה! ספורט השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחראי השיווק, ניר חפץ, היום באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מימר בן ה-43 הגיע למועדון הירושלמי בעיצומה של העונה שעברה אחרי שפוטר מאימון הפועל כפר סבא. הוא החליף בירושלים את רן בן שמעון ותחת הדרכתו של מימר בית"ר ירושלים נכנסה לתנופה של ניצחונות, סיימה את העונה במקום השלישי והעפילה למוקדמות הליגה האירופית.

עם זאת, האידיליה בין הצדדים לא נמשכה זמן רב. המתיחות בין מימר לטביב פרצה מעל פני השטח עוד בשלבים הראשוניים של העונה הנוכחית. זאת לאחר שבית"ר ירושלים הודחה ממוקדמות הליגה האירופית על ידי בוטב פלובדיב שהביסה את הירושלמים 0:4 במשחק שנערך בבולגריה. בין טביב למימר לא היו הסכמות על שחקנים מסוימים ואופן שיבוצם בהרכה ויחסי העבודה ביניהם התדרדרו מאוד בשל כך. כדור השלג של היחסים הרעועים בין הצדדים נעצר היום באופן צפוי מאוד בפיטוריו של המאמן.

שרון מימר אחרי שפוטר, בית"ר ירושלים. מערכת וואלה!
שרון מימר יוצא מהאימון האחרון/מערכת וואלה!

*** בית"ר ירושלים נקנסה ב-5,000 שקל בעקבות כוס שהושלכה לעבר השופט במשחק ההפסד להפועל אשקלון בגביע הטוטו. בפסק הדין נכתב כי על המועדון לטפל במקרים כאלה בעתיד. מאמן הפועל אשקלון יובל נעים ספג קנס כספי של 2,000 שקל והארכת עונש התנאי לשנה נוספת בגין הרחקה ודברים שהשמיע לעבר השופט באותו משחק. בדו"ח השופט נכתב כי נעים יצא מהאזור הטכני מספר פעמים ומחה בהפגנתיות, בצעקות ובתנועות ידיים כנגד החלטה עוזר השופט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully