וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד ייפגשו בניסיון לסגור את עסקת אלחמיד

עמדתו של בן זקן התרככה בעקבות לחץ מצד האלופה, והבלם עצמו, לקיים את העסקה. הקבוצה מעיר הנמל צפויה להתעקש על השארת חצי מכרטיסו, וייתכן כי תקבל בונוסים מעבר לסכום המכירה הראשוני

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ראשי מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע אמורים להיפגש הלילה (שבת) כדי לנסות ולקדם את עסקת מעברו של חאתם עבד אלחמיד לשורות האלופה. ג'קי בן זקן, שנמצא בחופשה מבית הכלא בביתו, מרגיש את הלחץ הגדול גם מבאר שבע וגם מאלחמיד עצמו, שרוצה לעשות את המעבר ולממש את ההתעניינות הגדולה של באר שבע בשירותיו.

בעיר הנמל לא רצו בהתחלה לשמוע על פרידה מהבלם המצוין, אך כעת משהו התרכך ובמועדון לא פוסלים אפשרות שתהיה עסקה. אם בן זקן יאשר את המעבר הוא צפוי להתעקש על השארת 50 אחוז מכרטיסו של אלחמיד אצל אשדוד. כמו במקרה של מיכאל אוחנה, גם במקרה של אלחמיד, משוכנע בן זקן שהפועל באר שבע לא תהיה התחנה האחרונה של השחקן וכי בעתיד הוא יימכר לחו"ל, כל שכן אם הוא יופיע במדי באר שבע בליגת האלופות ויוכיח את יכולתו ברמות הגבוהות ביותר. עוד אפשרות קיימת היא שאשדוד תקבל בונוסים על העסקה מעבר לסכום המיידי אם באר שבע תעפיל לליגת האלופות בכל אחת מהשנים בהן ישחק אלחמיד בשורותיה.

בבאר שבע מאוד לחוצים לקיים את העסקה נוכח הפציעה של מיגל ויטור וההערכה היא כי אם אשדוד תתמהמה ותמשיך להתלבט לא יהיה מנוס מפנייה לאוראל דגני, מאחר שבאר שבע חייבת להתחזק בבלם נוסף כבר בימים הקרובים.
מנגד, בהנחה שאשדוד תבצע את העסקה היא תהיה חייבת לצרף בלם ישראלי במקום אלחמיד כאשר האופציות הן דגני עצמו או דן מורי שנמצא כעת על המדף אחרי ששוחרר מבית"ר ירושלים.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: מיגל ויטור יעבור בדיקת MRI בראשון, צפוי להחמיץ את מאריבור
בית"ר ירושלים - הפועל אשקלון: מימר ייתן מנוחה לשחקני המפתח
אוהדי קרית שמונה דורשים: יציע נפרד לאוהדי הקבוצות האורחות

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד לפני טל איילה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
מתקרב לאלופה. חאתם עבד אלחמיד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully