וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקולומביה טוענים: ברצלונה ופלמיירס סיכמו על העברת יירי מינה

מספר כלי תקשורת במדינה הדרום אמריקאית דיווחו כי בלם הנבחרת סגור בבלאוגרנה, וכי הוא עשוי להצטרף לקבוצה הקיץ, בינואר או בקיץ הבא. על פי 'מונדו דפורטיבו', גם סמפדוריה בתמונה

אימג'בנק GettyImages

ברצלונה עומלת בימים אלה על מציאת מחליף לניימאר, ומקווה להצליח להנחית את פיליפה קוטיניו או עוסמאן דמבלה (או אפילו את שניהם). בינתיים, בקולומביה מדווחים הבוקר (שבת) כי הבלאוגרנה הגיעו לסיכום עם פלמיירס על העברתו של יירי מינה. שמו של בלם נבחרת קולומביה בן ה-22 מקושר כבר חודשים ארוכים עם מעבר לברצלונה, וכבר בפברואר האחרון צצו שמועות על סיכום בין הצדדים, אך נראה שכעת זה באמת קורה.

השאלה העיקרית היא מתי מינה יצטרף בפועל לקבוצה, כאשר יש שלוש אפשרויות שהוזכרו: מעבר בקיץ הנוכחי, בחלון ההעברות בינואר או רק אחרי המונדאיל ברוסיה, בו מינה צפוי להיות שחקן הרכב במדי נבחרתו. ביום חמישי האחרון הוא נותח בעקבות שבר בכף רגלו, ובכל מקרה לא צפוי לחזור לכשירות במשך כשישה שבועות.

למרות הדיווחים על סגירת העסקה, ב'מונדו דפורטיבו' טוענים שגם סמפדוריה עדיין עוקבת בעניין אחר מצבו של מינה. בכל מקרה, לאחר הדחתה של פלמיירס מגביע הליברטדורס כנראה שלמינה כבר אין מה שישאיר אותו בקבוצה הברזילאית, והוא כבר מחפש את האתגר הבא. מינה הספיק לרשום כבר תשע הופעות במדי נבחרת קולומביה, ואף כבש שלושה שערים.

עוד בנושא

סוד ה-2:6 על ריאל מדריד והגול הזכור ביותר: סרטו של מסי נחשף
ארסן ונגר: "שמח שז'ירו רוצה להישאר, אוהב אותו כאדם וכשחקן"
ללכת אחרי אדרסון: האם שוער הרכש היקר של גווארדיולה יעמוד בלחץ?

שחקן פלמייראס יירי מינה. GettyImages
האישור הרשמי בקרוב? יירי מינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully