וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד תדרוש את וובה בראון אם אלחמיד יעבור להפועל באר שבע

10.8.2017 / 11:30

ג'קי בן זקן נוטה לא לשחרר את הבלם המוביל של אשדוד, אבל אם יסכים, ידרוש את הקשר האחורי בנוסף לאמיר חלאיילה. גם אוראל דגני עשוי להצטרף לאלופה. ברדה בסגל למשחק אלוף האלופים

צילום ועריכה: קובי אליהו

בסוף השבוע תתקיים פגישה בין ראשי הפועל באר שבע לראשי מ.ס אשדוד ולמרות שהצדדים הבהירו שמדובר ב"פגישה חברית", גורמים בשני המועדונים משוכנעים שנושא חאתם עבד אלחמיד יעלה על הפרק.

הבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן, לא שש לשחרר את השחקן, אבל אם הוא יסכים, הקבוצה מעיר הנמל תבקש שוובה בראון יעשה את הדרך ההפוכה (בנוסף לאמיר חלאיילה). לא ברור אם בבאר שבע יסכימו לשחרר את בראון, בגלל שהוא הקשר האחורי היחיד בסגל מלבד ג'ון אוגו. בית"ר ירושלים שפנתה בנוגע אליו, כבר קיבלה תשובה שלילית.

אופציה נוספת שנשקלת בבאר שבע היא אוראל דגני מהפועל תל אביב. לוואלה! ספורט נודע שבין הצדדים התקיימו שיחות בנושא, ושההליך הבוררות של הבלם עם הפועל תל אביב מנע התקדמות. בשלב זה הסיכויים שדגני יגיע לאלופה פחתו משמעותית, אבל אם אלחמיד לא יצטרף, לא מן הנמנע שהאופציה הזו תחזור לשולחן.

הערב הפועל באר שבע תפגוש את בני יהודה למשחק אלוף האלופים (20:45, ספורט 5). אליניב ברדה ישוב לסגל, אך יפתח בספסל. בבאר שבע מעריכים שאיסק קואנקה שעדיין לא התאושש מהפציעה וסובל מעומס בגלל השיקום, לא ייכלל בסגל למשחק הראשון מול מאריבור. הספרדי עשוי להיכלל בסגל למשחק הראשון בליגה, נגד מכבי נתניה בעוד תשעה ימים.

עוד בנושא:

אימון בכורה לשלומי ארבייטמן בבית"ר ירושלים
אלירן עטר ירוויח 425 אלף יורו במכבי תל אביב
במכבי פתח תקוה מאוכזבים מחוליית ההגנה

אוראל דגני הפועל תל אביב מול אלמוג בוזגלו בני יהודה. ברני ארדוב
מועמד. דגני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully