וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.8: אחרי ניימאר, פ.ס.ז' מסתערת על קיליאן אמבפה

ברצלונה יורה לכל הכיוונים: איניגו מרטינס סיכם, פאוליניו ודמבלה הבאים בתור, ובוסקטס דווקא אולי בדרך לסיטי. וגם: פ.ס.ז' מתכננת את העסקה הענקית הבאה, מוריניו מאשר שיונייטד בעקבות גארת' בייל

רויטרס

העברות

*מונאקו צירפה את הקשר האלג'יראי ראשיד גאזל מליון. גאזל בן ה-25, יליד צרפת שהעדיף לייצג את נבחרת אלג'יריה, חתם במונאקו ל-4 שנים.

*אייאקס אמסטרדם הודיעה על החתמתו של הקשר סאקו יאלטופה מה.י.ק. הלסינקי. הפיני בן ה-18 חתם באייאקס לשלוש שנים.

*ווסלי סניידר השלים רשמית את המעבר מגלאטסראיי לניס בעברה חופשית ויאחד כוחות מחדש על מריו באלוטלי. לידיעה המלאה

*ניס ביצעה רכש נוסף כשצירפה את הקיצוני בן ה-21 של מונאקו אלן סנט-מקסימין.

* יוהאן ג'ורו חתם לשנתיים באנטליאספור. הבלם השוויצרי בן ה-30 הגיע בהעברה חופשית אחרי שלוש שנים בהמבורג.

* פורטו השאילה לבורסאספור את הקשר האחורי מיקל אגו. הניגרי אמור לחזור לפורטוגל בסוף העונה.

* ספרטה פראג של טל בן חיים התחדשה בשחקן כנף נוסף: ג'ונתן ביאביאני שהושאל מאינטר.

* וולפסבורג רכשה מאוגסבורג את הבלם ההולנדי פול ורהאג. השחקן בן ה-33 עלה 1.5 מיליון יורו וחתם לשנתיים.

* רכש למאריבור: המגן הימני מרטין מילץ (26) חזר לקבוצה הסלובנית שתפגוש את הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת האלופות. מילץ קיבל חוזה לשלוש שנים אחרי שנמכר ב-2014 לסטנדרד ליאז'.

* מרקו שטיפרמן, הקשר הגרמני בן ה-26 שגדל בדורטמונד ושיחק בעונה הקודמת בבוכום, חתם לשלוש שנים בנוריץ' מליגת המשנה האנגלית.

* צמד יווני בסמסונספור הטורקית: החלוץ הבינלאומי לשעבר יורגוס סמאראס (32) והשוער מיכאליס סיפאקיס (33) חתמו בקבוצה.

שמועות

* באנגליה מדווחים שריאל מדריד הודיעה לשחקנה גארת' בייל כי אין בכוונתה לצרף את קיליאן אמבפה בקיץ הנוכחי. כוכבה הצעיר של מונאקו עשוי להגיע בקיץ הבא.

* במקביל, ז'וזה מוריניו מאשר, לפחות בערך: מנצ'סטר יונייטד בעקבות גארת' בייל. מאמן השדים האדומים אמר לקראת המפגש מול ריאל מחר ש"אם הוא בדרך החוצה מריאל מדריד, אז כמובן שאחכה לו בזרועות פתוחות. אראה אם הוא משחק מחר, ואם לא, כנראה שהוא לא רצוי בריאל".

* על פי "ז'ורנל דו דימאנש" הצרפתי, פריס סן ז'רמן מציעה חוזה חדש למרקו וראטי, במסגרתו ירוויח כ-12 מיליון יורו לעונה. כזכור, הקשר האיטלקי רצה לעזוב במהלך הקיץ, אך הקטארים מעוניינים להשאירו ולכן מוכנים להכפיל את שכרו.

* אונאי אמרי מעוניין בשוער בכיר לפריס סן ז'רמן, לאור הטעויות החוזרות של אלפונס אראולה וקווין טראפ בעונה שעברה ובטרום העונה הנוכחית, והשם הבולט הוא של יאן אובלק, אך אתלטיקו מדריד לא מוכנה למכור אותו.

* כמו כן בצרפת טוענים: פריס סן ז'רמן לא סגרה את הסגל עם הגעת ניימאר, ועכשיו היא מתכוונת להסתער על קיליאן אמבפה (!), כדי לייצר שלישיית MCN (אמבפה, קבאני וניימאר). מונאקו דורשת על החלוץ בן ה-18 180 מיליון יורו, כשהבעיה הגדולה של הפריסאים היא למצוא פתרון כלכלי אחראי מסע הרכש הענקי (ולכן כנראה תיאלץ למכור שחקנים). פ.ס.ז' גם מקווה להכניס 50-60 מיליון יורו ממכירות שחקנים. המועמדים למכירה: סרז' אורייה, גז'גוז' קריכוביאק ובלס מטוידי.

* "סקיי ספורט איטליה" טוען כי לסטר סיטי דחתה הצעה בסך 35 מיליון יורו שהגישה רומא כדי לרכוש את ריאד מחרז. זו ההצעה השלישית של הג'אלורוסי על הקשר האלג'יראי, עליו רוצה לסטר לקבל 40 מיליון יורו.

* על פי הדיווחים האחרונים, הג'אלורוסי עשויים לפנות כעת לאופציות אחרות, כשהשמות שעלו על הפרק הם לוקאס ואסקס מריאל מדריד וחואן קואדרדו מיובנטוס.

* באיטליה טוענים כי המגן הברזילאי דאלברט יגיע למילאנו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לאינטר עם חוזה ארוך טווח ושכר של 1.1 מיליון יורו לעונה. ניס הצרפתית תקבל עבורו 20 מיליון יורו.

* אריק מקסים צ'ופו מוטינג, החלוץ הקמרוני בן ה-28 שסיים את חוזהו בשאלקה, צפוי לחתום לשלוש שנים בסטוק סיטי כשחקן חופשי.

ריאד מחרז, לסטר סיטי. GettyImages
לסטר לא ממהרת למכור. ריאד מחרז/GettyImages

עדכוני ברצלונה

אז מה תעשה בארסה עם ה-222 מיליון שלה מניימאר? השמועות, הדיווחים והספקולציות זורמים ללא הרף. "בילד" הגרמני פרסם אתמול תמונה של הסוכן של יוליאן דראקסלר נוחת בברצלונה, ומזכירים שהגרמני של פריס סן ז'רמן הוא אחד המועמדים של הקטלאנים.

מה עם עוסמאן דמבלה? בספרד טענו שברצלונה הציעה לדורטמונד 70 מיליון יורו על הצרפתי בן ה-20, אבל מזכירים ציטוט משבת של האנס יואכים ואצקה, המנהל הספורטיבי של דורטמונד: "גם 100 מיליון יורו זה לא מספיק בשביל דמבלה".

ומה לגבי קוטיניו? כזכור, אתמול פורסם ב-ESPN ברזיל ש"השחקן סיכם בברצלונה", אבל ליברפול עדיין מתעקשת שהיא לא מוכנה לשחרר אותו. יורגן קלופ הצהיר שוב ושוב על סירובו לשחרר את השחקן ("התשובה היא לא וזהו, אנחנו לא מועדון שמוכר"), אבל בארסה פונה היישר להנהלה האמריקאית של ליברפול בניסיון להפעיל לחץ. העיתונאי גיאם בלאגה כתב אתמול: "ליברפול מתעקשת שאין לה כוונות למכור אותו, ההוראות מגיעות מלמעלה, עד עכשיו כבר נדחתה מהר מאוד הצעה אחת, על 80 מיליון יורו. לשחקן יש הסכם עם ברצלונה, שבטוחה שהיא תוכל לסכם עם ליברפול, אבל בטח שלא מהר כפי שטוענים. מקורב למו"מ טוען: 'אף פעם אל תגיד אף פעם'. ברצלונה תמשיך להלחיץ את ליברפול, ליברפול מאמינה שהיא תוכל לעמוד בו".

אגב, בספרד טוענים שליברפול כבר מצאה תחליף לקוטיניו - מנואל לאנסיני, הקשר ההתקפי הארגנטינאי בן ה-24 של ווסטהאם. כמו כן נטען כי ליברפול רוצה מאוד את אנדרה גומש ומעוניינת לכלול אותו בעסקה.

המוחתם הראשון של ברצלונה יהיה בכלל איניגו מרטינס, בלם ריאל סוסיאדד, שיעבור בקרוב מאוד לברצלונה שתשלם את סעיף השחרור שלו - 32 מיליון יורו. "מונדו דפורטיבו" טוען שמרטינס וקוטיניו סגורים ויגיעו אחרי גביע גאמפר, ורק אחרי זה בארסה תחל את המו"מ על דמבלה". "ספורט" טוען ש"אחרי שסגרו כבר עם מרטינס וקוטיניו, ההחתמה השלישית תהיה פאוליניו".

לגבי הדיווחים על הניסיון להביא את פאולו דיבאלה, "גאזטה" פרסם גורם ביובנטוס שטוען: "אנחנו לא נמכור אותו, אפילו לא בשביל כל הזהב בבנק של איטליה". בפה מארוטה מנכ"ל יובנטוס הצהיר בעבר על הארגנטינאי: "הכוונה היא לצאת איתו למסע ארוך, דחינו עליו הרבה הצעות. כששחקן שמח להישאר ביובנטוס, הוא נשאר כמה שהוא רוצה".

* שחקן שעלול לעזוב הוא עוד אחד מהסמלים של ברצלונה בשנים האחרונות, סרג'יו בוסקטס. על פי דיווח בתחנת הרדיו הקטלאנית "אונדה סרו", מנצ'סטר סיטי כבר פנתה לברצלונה במטרה לנהל משא ומתן עם הקשר הוותיק והמוערך, שנחשב לחביבו של פפ גווארדיולה.

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו מאוכזב. רויטרס
ליברפול תעמוד בלחץ? קוטיניו/רויטרס

וגם: נמני בדירוג ההעברות הגרועות

"מארקה" העלה כתבה שבה ציין את "ההחתמות הגרועות בתולדות הליגה הספרדית, ובה מוזכר שמו של אבי נמני, שהגיע לקולצ'ונרוס ממכבי תל אביב, ולא הצליח להותיר חותם. "הגיע ממכבי, רשם שבע הופעות, וחזר למכבי - כך ייזכר הסיפור שלו", נכתב על הישראלי, שקיבל את הציון הכי גבוה בדירוג הכישלונות של אתלטיקו.

הכתבה ב"מארקה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully