וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.8: התמונה של אמבפה מלהיבה את מנצ'סטר סיטי

ילד הפלא נחת באנגליה כדי להצטלם לפרסומת, בממלכה משוכנעים שהתמונה שלו לצד לירוי סאנה מרמזת על הבאות. ברצלונה עשויה להיפרד מאינייסטה בשביל דיבאלה, רונאלדו שוב מפלרטט עם חזרה ליונייטד

רויטרס

העברות

* ניקולא אנקולו, בלם ליון ונבחרת קמרון בן ה-27, עבר בהשאלה לטורינו עם תשלום של חצי מיליון יורו. הקבוצה האיטלקית תוכל לרכוש את כרטיסו בתום העונה ב-3.5 מיליון יורו.

* אודינזה שלחה את הבלם אירונדו מוסאבו קינג בן ה-25 לעונת השאלה בסט. גאלן השוויצרית.

* יושימאר יוטון, מגן נבחרת פרו, עזב את מאלמו וחתם באורלנדו סיטי האמריקאית.

* רוזנבורג התחזקה לקראת פלייאוף הליגה האירופית וצירפה בהשאלה את החלוץ הסרבי מילאן יבטוביץ' (24) מאנטליאספור הטורקית.

* ליל החתימה את שוערה בן ה-20 של נבחרת סלובקיה, אדם יעקובך.

*

שמועות

* על פי דיווח מעניין מאוד בקוריירה דלו ספורט האיטלקי, ברצלונה מציעה ליובנטוס 120 מיליון יורו עבור כוכבה פאולו דיבאלה, או לחילופין 90 מיליון יורו פלוס אנדרס אינייסטה, הקשר הנהדר שעדיין לא חידש את חוזהו במועדון. על פי הדיווח, "מסי הוא זה שרוצה להביא את דיבאלה", אבל יובנטוס תסרב לכל הצעה. עוד נטען כי אנדרה גומש וראפיניה עשויים להיכלל בהצעה על דיבאלה.

* "ספורט" הקטלאני מדווח: פיליפה קוטיניו קרוב מאוד לחתימה בשורות ברצלונה, שסיכמה את כל תנאיו. כזכור, מאמן ליברפול יורגן קלופ הודיע שהוא לא למכירה.

* "ל'אקיפ" הצרפתי טוען כי בארסה מעוניינת בכלל בקשר מונאקו הצעיר תומא למאר, שכידוע מבוקש גם באנגליה.

* בראיון מקומי באלג'יריה, ריאד מחרז סיפר: "אני אשמח לדבר עם רומא על תנאי חוזה, אך רק אחרי שרומא ולסטר יגיעו לסיכום בנוגע להעברתי". נכון לכרגע, השועלים דורשים 50 מיליון יורו בעוד האיטלקים מוכנים לשלם רק 30.

* חרף הדיווחים לפיהם קיליאן אמבפה ביקש לעזוב את מונאקו, ואדים ואסילייב סגן נשיא הקבוצה מכחיש ואומר: "אמבפה יעשה את ההחלטה הנכונה. הוא מעולם לא הביע את רצונו לעזוב. עם זאת, אנחנו בשיחות איתו, ובניגוד לכל מה שכתוב בתקשורת, זה לא רק עניין של כסף. זה יותר מסובך. השחקן צריך לעבור רק בגלל סיבות ספורטיביות".

* ובינתיים, אמבפה נחת במהלך היום באנגליה כדי להצטלם לפרסומת של נייקי. בנוסף, הצטלם אמבפה לצד לירוי סאנה, מה שהוביל את התקשורת האנגלית להניח שמדובר בעוד צעד בדרך לחתימה במנצ'סטר סיטי.

* ב"דון באלון" הספרדי טוענים שז'וזה מוריניו עדיין מנסה להחתים את גארת' בייל במנצ'סטר יונייטד ומאמין שיוכל להביא אותו בפחות מ-90 מיליון ליש"ט.

* האם כריסטיאנו רונאלדו יחזור לאנגליה? כוכבה של ריאל מדריד שנחקר בספרד בחשד להעלמת מס, סיפק ראיון נדיר ל"קאדנה סר" והודה: "באנגליה לא היו לי את הבעיות האלו, זו הסיבה שאני רוצה לחזור לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כריסטיאנו רונאלדו, ז'וזה מוריניו בריאל מדריד. AP
בקרוב האיחוד? רונאלדו ומוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully