וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: עודד גביש יחתום בהפועל חיפה בשבוע הבא ויצטרף לסגל

4.8.2017 / 8:53

הבלם (28) ששיחק תחת קלינגר בהפועל באר שבע יצטרף בכפוף לאישור סופי של כץ. במועדון ביקשו ממכבי תל אביב תשובה לגבי פרץ עד יום ראשון. רן קדוש יפתח בשער במשחק מול סכנין

צילום וידאו: לילך וייס עריכה: מתן חדד

הבלם עודד גביש צפוי לחתום בהפועל חיפה. השחקן שנבחן בקבוצה במטרה להחליף את אושרי רואש שמנהל תביעה נגד המועדון, הרשים באימונים עד כה ונראה כי בשבוע הבא יוכרז כשחקן הקבוצה, בכפוף לאישור סופי של הבעלים יואב כץ. הצדדים כבר סיכמו את התנאים הכספיים של הבלם.

גביש (28), שלפני מחנה האימונים בקייב פרסמנו כי הוא מועמד להצטרף לקבוצה, שיחק אצל ניר קלינגר בעבר במדי הפועל באר שבע ונראה כי המאמן מאמין בו מאוד. על אושרי רואש אמרו במועדון: "ההחלטה לגביו לא נובעת בגלל התביעה שהגיש. ההחלטה היא מקצועית, הדעה שלנו היא שהוא לא מתאים לרמה של ליגת העל".

עודד גביש שחקן מכבי שעריים. מגד גוזני
המחליף של רואש. גביש/מגד גוזני

המאמן ניר קלינגר מתכוון לבצע שינויים בהרכב ביחס למשחק האחרון. ההערכה היא שרן קדוש יפתח בהרכב במקום ארנסטס שטקוס ונראה כי הוא יערוך שינויים נוספים. המאמן לא היה מרוצה מהיכולת של השחקנים במשחק האחרון מול עכו. העובדה שדור פרץ לא פתח אתמול במשחקה של מכבי תל אביב מחזקת את ההערכה של אנשי המועדון שהוא יצטרף בסופו של דבר.

מכבי תל אביב התנתה את מעברו בחתימה על חוזה ארוך טווח, אך עדיין לא הודיע לשחקן באופן סופי אם היא משחררת אותו. בהפועל חיפה ביקשו לקבל תשובה ביום ראשון, אז יוחלט האם הסגל ייסגר באופן סופי או שיצטרף קשר זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully