וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "אני משוכנע שנעשה עוד צעד קדימה במשחק הזה"

מאמן בורוסיה דורטמונד נרגש לקראת הסופרקאפ הגרמני מול באיירן מינכן (שבת, 21:30, ספורט 1). הרבה שחקנים חסרים בשתי הקבוצות, כולל חאמס רודריגס, שייעדר בין ארבעה לשישה שבועות

פטר בוס מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מתרגש לקראת המשחק הרשמי הראשון. בוס/רויטרס

הכדורגל הגרמני יחזור לפעילות בסוף השבוע הקרוב כשמחזיקת הגביע בורוסיה דורטמונד תארח את האלופה באיירן מינכן במסגרת הסופרקאפ (שבת, 21:30, ספורט 1). הבווארים ייאלצו להסתדר ללא מנואל נוייר שסובל מפציעה ממושכת וחזר לאימונים רק היום (חמישי), את ג'רום בואטנג, אריאן רובן, חואן ברנאט, טיאגו אלקנטרה וחאמס רודריגס (ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות). המארחת תחסר את מרקו רויס, מרסל שמלצר, רפאל גריירו, יוליאן וייגל, אריק דורם ואמרה מור. זה יהיה המשחק הראשון אי פעם בגרמניה בו יהיה שימוש ב-VAR (ראשי תיבות של Video assistant referee), כלומר שימוש במצלמות הטלוויזיה.

מאמן דורטמונד פטר בוס יערוך את הבכורה הרשמית שלו בקבוצה ואמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אתה חייב ליהנות ממשחק כזה, אנחנו רוצים לנצח. תמיד קשה לדעת כמה אתה בכושר בשלב זה של העונה. ברור שאנחנו לא ב-100%. אני מתרגש ומצפה מאוד למשחק הראשון מול הקיר הצהוב של האוהדים". על הכשירות של מריו גצה: "הוא זקוק לדקות משחק, חשוב מאוד שנהיה זהירים איתו". על הכושר של הקבוצה: "אני משוכנע שנעשה עוד צעד קדימה ביום שבת. תמיד יש לחץ, אני שונא להפסיד. זה לא יותר כואב או פחות בתחילת העונה".

הרכב משוער בורוסיה דורטמונד: רומן בורקי, לוקאש פישצ'ק, מארק בארטרה, דן אקסל זגאדו, נורי שאהין, מריו גצה, גונסאלו קסטרו, עוסמאן דמבלה, פייר אמריק אובמיאנג, כריסטיאן פוליסיץ'.

הרכב משוער באיירן מינכן: סוון אולרייך, ראפיניה, חאבי מרטינס, מאטס הומלס, דייויד אלאבה, קורנטן טוליסו, ארתורו וידאל, קינגסלי קומאן, תומאס מולר, פרנק ריברי, רוברט לבנדובסקי.

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יצליחו להרים הילוך אחרי משחקי ההגנה הלא מרשימים? וידאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully