וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם המשבר בבית"ר ירושלים: אלי טביב ושרון מימר שוחחו וליבנו הדברים

2.8.2017 / 19:06

אלי אוחנה מנסה להרגיע את המתיחות בין הבעלים והמאמן, גורם טען: "כל צד אמר את שלו, נקווה שזה מאחוריהם, ככה זה מרגיש". הקבוצה ממשיכה לחפש בלם, ליאנדרו אמארו, מהליגה השנייה בברזיל, מועמד

מגד גוזני

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים אלי אוחנה מנסה להרגיע את המתיחות בין הבעלים אלי טביב למאמן שרון מימר מאז אותה השפלה בבורגס וההדחה מאירופה. אם עד תחילת השבוע כולם היו בתחושה כי הניסיונות של אוחנה נכשלו ואין מנוס מפרידה בין הצדדים, בימים האחרונים חל שינוי מסויים באווירה.

גורם המעורה בפרטים המנסה אף הוא לתווך בין טביב למימר אמר: "טביב ומימר כבר שוחחו, והדברים הרבה יותר רגועים ממה שהיו. היו גם הרבה אי הבנות באמצע, אבל כל צד אמר את שלו ובאמת מנסים לשים את הכל ולהתרכז בהצלחה של בית"ר. נקווה שזה באמת מאחוריהם, ככה זה מרגיש".

בבית"ר הבהירו בימים האחרונים כי הרצון לראות את אנטואן קונטה כבלם לא אומר שום דבר לגבי הצורך בלצרף בלם נוסף. לאחר שלינדזי רוז ירד מהפרק, בבית"ר בודקים אופציות של בלמים אחרים - אחד מהם הוא ליאנדרו אמארה הברזילאי בן ה-31, המשחק בקבוצת אואסטה מהליגה השניה בברזיל. לשחקן חוזה בקבוצתו עד לתום העונה אך עם סעיף המאפשר לו להשתחרר אם יקבל הצעה מחוץ לברזיל.

אם בית"ר אכן תצרף בלם זר, היא תחזור לאופציה של חלוץ ישראלי, וכרגע היחיד שנמצא על הפרק הוא שלומי ארבייטמן. גם האפשרות לצרף מגן ימני נוסף נמצאת על הפרק, ובמקרה הזה הרצון הוא לצרף את אוראל דגני או עופר ורטה, אולם כרגע השיחות בין בית"ר לסוכנו דודו דהאן תקועות.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: וארן גנב את ההצגה: "יש לי עוד הרבה עבודה"
המשחק של הפועל באר שבע מול לודוגורץ ישודר בצ'רלטון
בני יהודה: בן תורג'מן ועאיד חבשי נחתו ברוסיה וצפויים לפתוח

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, שרון מימר. קובי אליהו
סוף סוף קצת שקט? מימר, אוחנה וטביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully