וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של הפועל באר שבע מול לודוגורץ ישודר בצ'רלטון ובערוץ הספורט

2.8.2017 / 18:35

אחרי יום ארוך והפעלת לחץ של אוהדי האלופה על משרד הספורט, המו"מ עם זכיין השידור צלח והמשחק ישודר בספורט1 (21:30) ובערוץ הפתוח של ערוץ הספורט (55). ג'ון אוגו: "המטרה היא להעפיל לשלב הבתים של הצ'מפיונס"

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע מול לודוגורץ. ברני ארדוב
אוהדי באר שבע יכולים לנשום לרווחה. וואקמה/ברני ארדוב

אוהדי האלופה יכולים לנשום לרווחה: אחרי יום ארוך שכלל הפעלת לחץ של אוהדי הפועל באר שבע על משרד הספורט בנוגע לשידור משחק הגומלין במוקדמות ליגת האלופות נגד לודוגורץ, המשחק החשוב של האלופה ישודר.

המשא ומתן שהתנהל בין גופי השידור הישראליים לזכיין השידור צלח והמשחק יועבר בערוץ ספורט 1 בשעה 21:30 (גם ב-HD), וגם בערוץ הפתוח של ערוץ הספורט (55). אוהדי הקבוצה וראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ, פנו לשרת הספורט מירי רגב כדי שתתערב בנושא, ונראה שהמאמצים של כל הנוגעים בדבר נשאו פרי והמשחק ישודר בטלוויזיה.

במישור המקצועי, המאמן ברק בכר פירסם ב-17:00 בפני שחקניו את ההרכב. בכר לא צפוי לעשות שינויים משמעותיים לעומת ה-11 שפתחו במשחק הראשון כשישנה התלבטות האם לעלות במערך טיפה יותר התקפי ולהכניס את מיכאל אוחנה להרכב על חשבון אחד מהקשרים במרכז המגרש.

מי שבטוח יפתח במרכז השדה הוא ג'ון אוגו, שאמר לכלי תקשורת בניגריה לקראת המשחק: "אני משוכנע שאנחנו יכולים להשלים את המשימה ולהעפיל לשלב הבא אבל לא נהיה נינוחים משום שהמטרה שלנו היא להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully