וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אלירן עטר שווה בין 1.2 ל-1.7 מיליון יורו"

2.8.2017 / 8:10

שחר העריך את שוויו של השחקן בשיחות פנימיות, לא מוכן שהסאגה תתעכב מעבר לתחילת השבוע והבהיר: לא אתגמש במחיר. גורם: "בכמה בן חיים נמכר? עטר שווה פחות מחצי?". צפו בחולצות החדשות

אלירן עטר מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שחר הבהיר שלא ימכור את עטר בפחות מ-1.2 מיליון יורו/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה לא מתכוונים "למשוך" את סוגיית אלירן עטר ורוצים שההחלטה בעניין החלוץ תתקבל לכל המאוחר בתחילת השבוע. למרות המתיחות הקיימת בין המועדונים, אתמול שלחו אנשי מכבי תל אביב מסר כי הם מוכנים להגדיל את ההצעה, מה שגרם לשיחות להיפתח מחדש. שחר קיבל החלטה כי המועדון לא ידון בהצעות של פחות ממיליון יורו ובשיחות פנימיות שנערכו בין קברניטי המועדון, הוערך שוויו של השחקן ב-1.2 עד 1.7 מיליון יורו והבעלים הבהיר כי הוא לא ימכור את השחקן בפחות מהמחיר הזה.

"אנחנו לא דוחפים לעסקה עם עטר ולא פועלים מתוך לחץ", הבהירו במועדון. "כמובן שהסוגיה הזאת לא תימשך יותר מדי ותיסגר לכאן או לכאן במהרה כי העונה מתחילה. מבחינה מקצועית, טוב לנו שיישאר בחיפה". על המחיר אותו המועדון דורש אמר: "אם מכבי תל אביב דרשה יותר מחצי מיליון יורו על אזולאי, לא ברור איך היא מציעה 600 אלף יורו על עטר. אנחנו דורשים מחיר הגיוני. טל בן חיים נמכר ב-2.9, הם יודעים את זה, אז עטר שווה פחות מחצי?".

מקורב לעסקה סיפר אתמול: "מכבי תל אביב נמצאת מעט בלחץ, ומכבי חיפה רוצה למכור. אין לג'ורדי אלטרנטיבה ישראלית והוא לא מוכן לשחק עם שוינפלד בצד שמאל. הוא לוחץ לסגור את העסקה מהר, אבל גם לגולדהאר יש גבול". המטרה של הגורם השלישי המעורב בעסקה היא לגרום לאנשי מכבי תל אביב להגיש הצעה חדשה עד יום שישי, מיד עם הנחיתה מיוון. יש לציין כי השיחות לא נערכות מול גולדהאר עצמו ומי שמייצג את מכבי תל אביב הוא עו"ד מורן מאירי. עטר ערך אתמול אימון מלא וממתין להחלטה.

עוד בנושא:


יעקב בוזגלו: "היו שיחות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נחליט בקרוב"
מכבי חיפה דחתה הפגישה עם מכבי תל אביב
דיווח: האורוגוואי אלחנדרו גונסאלס מועמד למכבי תל אביב

שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. יוסי ציפקיס
מעדיף לשחק בחו"ל. מלמד/יוסי ציפקיס

ומה עם מאור בוזגלו? בחיפה סבורים כי מכבי תל אביב לא באמת מעוניינת בשחקן. במועדון לא אהבו את העובדה שאחרי ההכרזה של יעקב בוזגלו על התקדמות ממשית בעסקה, הוא נפגש עם אנשי מכבי תל אביב. למרות זאת, ההערכה היא שבוזגלו ישחק במכבי חיפה. על פי הערכה גסה, הוא יוכל לחזור בינואר למגרשים. גיא מלמד הבהיר לאנשי מכבי חיפה כי הוא מעדיף לשחק בחו"ל, ורק אם לא יצליח ייפגש איתם.

בחיפה אישרו כי קבוצת ניו אינגלנד רבולושן דחתה הצעה שלה על הקשר בן ה-30 לי נוויין. מקורב לעסקה אף סיפר כי ההצעה עמדה על 1.1 מיליון דולר, בעוד שבחיפה טוענים כי נדחו על הסף ברגע שפנו למועדון בבקשה לנהל משא ומתן. כך או כך, גיא לוזון כבר בודק אלטרנטיבות אחרות. חיפה ממשיכה לנהל משא ומתן עם מספר שחקנים במטרה לסגור סופית את נושא הזר השישי עד תחילת השבוע.

היום השיק המועדון את החולצה הרשמית שלו לעונת המשחקים 2017/18. האוהדים יגיעו להגיע לגרנד קניון, שם יוכלו לרכוש את החולצה החדשה. גם שחקני הקבוצה יגיעו להשקה.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה הציעה 1.1 מיליון דולר על קפטן ניו אינגלנד רבולושן ונדחתה

לכתבה המלאה
מדי מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
המדים החדשים של מכבי חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
מכבי חיפה מדים רשמיים. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
המדים החדשים של מכבי חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully