וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: תומאס יול נילסן מסרב לעזוב, במועדון מחפשים פתרון

הבלם הדני מתעקש להתאמן והבעלים אייל סגל נתן הוראה לא לנדות אותו, אך לא מעביר אותו בבקרה והבהיר לו: לא תשחק העונה. הקבוצה תיפתח את גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה (ד', 20:45, 5+ לייב)

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

בהרכב חסר תפתח מחר (רביעי, 20:45, 5+ לייב) מכבי נתניה באופן רשמי את העונה במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה במושבה.

העולה החדשה רחוקה מהשלמת הסגל שלה, שכן עדיין לא צורף חלוץ זר וטרם נמצא הבלם שיחליף את תומאס יול נילסן, ממנו רוצה הקבוצה להשתחרר. על אף שנאמר לבלם הדני ולסוכניו כי נתניה לא רוצה אותו, מסרב יול נילסן להגיע לסיכום על פיצוי ומתעקש בשלב זה להגיע לכל אימון בטענה כי הוא רוצה להישאר. כך או אחרת, במועדון לא רוצים להשאיר את השחקן והבעלים אייל סגל לא מעביר אותו בבקרה. סגל הורה לצוות המקצועי לשתף את נילסן באימונים ולא לזרוק אותו הצידה כמנודה, אבל לשחקן הובהר כי גם אם המועדון יעמוד בחוזהו, הוא לא יהיה חלק מהסגל ולא יוכל לשחק העונה.

בנתניה רואים במשחק מחר סוג של מבחן יכולת כדי להעריך את כוחה של הקבוצה מול קבוצה טובה כמו פתח תקוה, אך יחד עם זה מבהירים כי הקבוצה חסרה עדיין ארבעה שחקנים (שני זרים חדשים, ברנקו ורגוץ ודיא סבע הפצועים).

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, חגי גולדנברג, בן צעירי, ניקו אולסק, אביב אברהם, דן גלזר, עלי מוחמד, ערן לוי, עדן שרם.

סלובודן דראפיץ' באימון מכבי נתניה. שלומי גבאי
נתניה יוצאת לדרך. דראפיץ'/שלומי גבאי

מכבי פתח תקוה: יובל אבידור יחליף את לירוי צעירי

מכבי פתח תקוה קיימה את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי נתניה, ממנו עולה כי קובי רפואה יערוך שינוי אחד בהרכב. הקשר לירוי צעירי יקבל מנוחה בעקבות עומס ומי שיחליף אותו יהיה יובל אבידור.

תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה. לוטם זינו (החלטה מקצועית) ואורי מגבו (פציעה) לא יהיו בסגל של הקבוצה למשחק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה. יוסי ציפקיס
שינוי אחד בהרכב. רפואה/יוסי ציפקיס

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: צחי גיגי; עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר; רומאריו פירס, יובל שבתאי, מנור סולומון, רישאר סומא, יובל אבידור; לידור כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully