וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון: נבחרת ישראל תפגוש שוב את רומניה, עומרי כספי בסגל

29.7.2017 / 22:06

אחרי הניצחון במשחק הראשון, הקפטן ישראל יוכל להשתתף במשחק ההכנה השני נגד הרומנים בבוקרשט (20:00, ספורט 5): "חושב שיהיה קשה יותר, אני עוד לא בכושר אבל בשביל זה יש משחקי אימון"

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. קובי אליהו
יחבור לנבחרת. כספי/קובי אליהו

אחרי הניצחון במשחק ההכנה הראשון ברומניה, נבחרת ישראל תערוך מחר (ראשון) את משחק ההכנה השני שלה לקראת יורובאסקט 2017 כששוב תפגוש את הנבחרת הרומנית בבוקרשט (20:00, ספורט 5). בישראל היו מרוצים מהיכולת הכללית, ביחס לעובדה שהנבחרת עלתה אל הפרקט אחרי קצת יותר משבוע של אימונים, והיום ערכו השחקנים אימון שחרור קל בבוקר ובשעות הערב אימון נוסף.

מי שיעמוד לרשותו של המאמן ארז אדלשטיין הוא עומרי כספי, שלפי חוקי ה-NBA יוכל להצטרף באופן רשמי מחר אל הנבחרת: "הגיע הזמן. כיף לשחק עם הנבחרת ולהתאמן, והגיע הזמן להתחרות מול נבחרות אחרות, בשביל זה אנחנו מתאמנים. היה משחק טוב שלנו בסך הכל, בטח בשביל משחק ראשון, הכדור זז יפה, בהתקפה שלנו יש הרבה שחקנים שנוגעים בכדור ואפשר לעשות דברים. עכשיו צריך לדעת לבנות על זה, לבנות ולהתקדם. אני חושב שיהיה קשה יותר מחר, הם החטיאו הרבה זריקות, אבל גם אנחנו, בבית שלהם תמיד יש את העניין של הגאווה, והרצון לשחק מול הקהל שבא, אמנם לא הרבה, אבל רוצים לנצח משחק שני בבית. עוד לא בכושר, אבל בשביל זה יש משחקי אימון, מרגיש טוב בסך הכל".

הנבחרת תשוב ארצה לאחר המשחק, ולקראת סוף השבוע ימריאו שוב, הפעם לסנט פטרסבורג, שם יפגשו את פינלנד ורוסיה המארחת לשני משחקי אימון. משחקי ההכנה הבאים של ישראל יהיו בארץ - שני משחקי הכנה נגד בריטניה, ומשחקים נוספים נגד סלובניה וטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully