וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייגור טיטוב: "בבני יהודה אין אף שחקן ששווה לראות, הם הגיעו לאירופה במקרה"

כוכב העבר של ספרטק מוסקבה הפגין נימה מזלזלת כלפי הקבוצה הישראלית לקראת המפגש של הזהובים מול זניט (20:30, מושבה, ספורט 2): "היתרון היחיד שלהם הוא מזג האוויר החם בישראל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בתקשורת הספורט הרוסית פורסמו ביממה האחרונה כמה תחזיות לקראת המפגש בין בני יהודה לזניט סנט פטרסבורג (20:30, המושבה, ספורט 2) במוקדמות הליגה האירופית. כל המומחים סבורים כצפוי שהקבוצה הרוסית תדלג בקלילות לשלב הבא ואצל חלקם אף ניתן להבחין בנימה מזלזלת כלפי היריבה הישראלית.

כך למשל, כוכב העבר של ספרטק מוסקבה ייגור טיטוב אמר לקראת המשחק: "בהרכב של הקבוצה הישראלית אין אף שחקן ששווה לראות. יש שם שחקנים לא מוכרים. היתרון היחיד שלהם אלו הם תנאי מזג האוויר בישראל. בגדול, בני יהודה היא משתתף מקרי בליגה האירופית כי הם הגיעו לגמר הגביע הישראלי וסיימו במקום ה-11 בליגה. סיפורים כאלו מוכרים, אך לזניט לא צריכה להיות שום בעיה, צריך לסגור את הסיפור כבר במשחק הראשון".

מנגד ואלרי קרפין ששיתף פעולה עם חיים רביבו בסלטה ויגו של שנות ה-90 היה זהיר יותר כשהכריז: "הקבוצה הרוסית חזקה בכל פרמטר, אבל היום אסור לזלזל באף אחד. כולם למדו לשחק כדורגל. אבל אני משוכנע שאצל מאמן כמו מאנצ'יני אין דבר כזה כמו להמעיט בערך של היריב".

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
"אף אחד לא מוכר". שחקני בני יהודה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully