וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: סטו דגלאס ימשיך במועדון לעונה נוספת

23.7.2017 / 18:29

הגארד (27, 1.91) סיכם על הארכת חזהו במועדון הצפוני. מוקדם יותר הודיעה נהריה על המשך ההתקשרות עם הסנטר איגור נסטרנקו שחתם לשנתיים נוספות. היו"ר ניסים אלפסי: "יש כאן המשכיות"

שחקן עירוני נהריה סטו דגלאס מול שחקן מכבי תל אביב די ג'יי סילי. אדריאן הרבשטיין
שיחק בשתי ליגות בישראל. דגלאס/אדריאן הרבשטיין

סטו דגלאס, סיכם על הארכת חוזה לעונה נוספת בעירוני נהריה. הגארד (27, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת מישיגן שהגיע בעונת 2013/14 לגלבוע/גליל אחרי עונה בליגה השנייה בספרד.

את עונת הבכורה שלו בישראל סיים עם 5.3 נקודות וירד לעונה אחת בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. אחרי שהצטיין בעמק חזר לליגת העל, הפעם למכבי קרית גת של נתי כהן, והיה מהגורמים הבולטים בהישארות של המועדון הדרומי בליגה באותה עונה עם 7.6 נקודות ו-2.1 ריבאונדים ב-25 דקות למשחק.

עוד בנושא:
בני הרצליה: הפורוורד אלכס רוזנברג חתם לשלוש שנים
דיווח: פילדלפיה מתכוונת להחתים את ג'ונה בולדן כבר בקיץ הבא

הבוקר הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של איגור נסטרנקו בשנתיים נוספות. נסטרנקו רשם עונה טובה במדי הקבוצה מעין שרה, ובמועדון לא התעלמו מעובדה זו, ושמרו על הקו הקדמי הישראלי שלהם, כשקודם לכן גם הסנט יהונתן שולדבראנד האריך את חוזהו במועדון.

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי התייחס להארכת חוזהו של נסטרנקו ואמר: "אני מאוד שמח שאיגור ממשיך איתנו לשתי עונות נוספות, דבר היוצר בסיס בריא והמשכיות במועדון. הוא מאוד מוערך אצלנו. העונה עשה התקדמות גדולה, ובעונה הקרובה ימשיך ויתקדם, ויהוה שחקן משמעותי וחשוב במערך הקבוצתי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully