וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מונה ליו"ר ארגון השחקנים: "שמח ונרגש, העבודה רבה"

הנהלת הארגון אישרה את המינוי ובוזגלו יחליף את יואב זיו: "שם לי למטרה לשמור על כבודו וזכויותיו של השחקן הישראלי. נמשיך לפעול כדי לחזק את מעמד השחקן ולדאוג שהשכר ישולם בזמן"

צילום מסך

מאור בוזגלו יעמוד בראש ארגון שחקני הכדורגל בישראל. הנהלת הארגון אישרה היום (ראשון) את המינוי ובוזגלו יחליף את יואב זיו. לאור מינוי של זיו כמנהל קבוצת מכבי תל אביב, הוא נאלץ לעזוב את הנהלת ארגון שחקני הכדורגל . רן קדוש מהפועל חיפה יחליף אותו בהנהלת ארגון השחקנים.

"אני שמח ונרגש על בחירתי ליו"ר ארגון שחקני הכדורגל של ישראל", אמר בוזגלו, "אני רוצה לומר תודה למי שבחר בי ותודה לקודמי בתפקיד יואב זיו שעשה עבודה מצוינת וחשובה. העבודה היא רבה ומאתגרת ואני שם לי למטרה לשמור על כבודו וזכויותיו של השחקן הישראלי.

"המטרה הראשונה שעומדת בפנינו היא להגיע להסכמה עם מנהלת הליגה על נוסח של חוזה אחיד לכלל השחקנים המקצוענים בישראל. המהלך הזה החל כבר ואני מקווה להביא לסיומו המוצלח בקרוב. בנוסף נמשיך לפעול כדי לחזק את מעמד השחקן, לדאוג שהשכר ישולם בזמן, למגר את תופעת המנודים, לחוקק חוק פנסיה לכדורגלנים, לשפר את מעמד השחקניות ולטפל בזכויות הפרסום של הכדורגלנים.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
תפקיד חדש. בוזגלו/ברני ארדוב

"ארגון השחקנים פועל תחת ההסתדרות ואני מתכוון להעמיק את הקשר ולנצל את היכולות של המוסד החזק הזה. עבודה רבה לפנינו ואני מאחל לכולנו הצלחה".

בהנהלת הארגון יש חמישה חברים והיא כוללת בנוסף לבוזגלו ולקדוש גם את ערן זהבי, אבי איבגי ושירלי אוחנה. מארגון השחקנים נמסר: "הנהלת הארגון מודה ליואב זיו על פועלו ומאחלת לו הצלחה בתפקידו החדש. בעת כהונתו של זיו בראש הארגון הארגון התקבל כחבר בארגון השחקנים העולמי FIFPro ובפעילות בארץ נרשמו הישגים רבים בהם הסכם על תקנון משמעת אחיד החל על כל הקבוצות המקצועניות, הסכם על מספר הזרים בליגה, השוואת תנאים לשחקניות נבחרת ישראל ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully