וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח זיו חתם בעירוני נהריה, היו"ר: "זו הצהרת כוונות"

21.7.2017 / 16:32

הגארד (22, 1.91) שפרץ העונה באשדוד העדיף את ההצעה של הסגולים על פני הפועל אילת ומכבי חיפה ויהיה הרכש הישראלי הראשון של אריק אלפסי. רשם אשתקד 7.9 נק' ו-3.9 אס' למשחק

שחקן מכבי אשדוד, יפתח זיו. לירון מולדובן
שחקן מכבי אשדוד, יפתח זיו/לירון מולדובן

יפתח זיו, שחקן הנבחרת האולימפית, חתם היום (שישי) בעירוני נהריה. נציגיו של השחקן הודיעו לקבוצות הנוספות שהיו מעוניינות בו, הפועל אילת ומכבי חיפה, כי השחקן בחר בקבוצה מעין שרה כתחנה הבאה בקריירה שלו, והוא יהיה הרכש הישראלי הראשון של אריק אלפסי לקראת העונה הבאה. על התקרובותו של זיו לנהריה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הגעתו של זיו תסיים ככל הנראה את הקדנציה של ניב ברקוביץ' בעין שרה.

"לאחר מו"מ ארוך ומייגע, הצלחנו לצרף את יפתח זיו לקבוצתנו", אמר היו"ר ניסים אלפסי. "זה לא סוד שהקיץ, חיזרו אחרי יפתח מספר רב של קבוצות. התחרות עליו היתה קשה מאוד, ואני שמח שבסופו של דבר, זכינו בשירותיו.
אין לי ספק שהחתמתו מהווה חיזוק משמעותי לקבוצתנו, וכן הצהרת כוונות להתמודדות בצמרת הגבוהה בליגה".

זיו (22, 1.91) גדל במכבי חיפה, ואחרי שהושאל לליגה הלאומית עלה לקבוצה הבוגרת בעונת 2014/15. בעונתו הראשונה מיעט לשחק, אך בעונת 2015/16 החל לקבל יותר הזדמנויות עם 2 נקודות למשחק ב-12 משחקים, לפני שקיבל פנייה מבני הרצליה ועבר לשרון. ב-21 משחקים תחת מיקי גורקה רשם 5.5 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים למשחק. הקיץ הדרים עוד יותר, חתם במכבי אשדוד, וב-33 משחקים רשם 7.9 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים בממוצע.

נהריה צירפה עד כה שני שחקנים זרים - אלכס יאנג ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הצרפתית ולפני כן בגלבוע/גליל וכן את דנזל ליוינגסטון ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא מהלאומית. מי שנשאר בנהריה עד כה הוא הפורוורד יהונתן שולדבראנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully