וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: העסקה עם שום פוצצה, סתיו שחם שוב מאיים בפירוק

20.7.2017 / 20:36

שום סיכם עם שחם את כל התנאים ואמור היה להפוך לבעל השליטה במועדון, אבל התנאים שהציבו אלי יאני ועמותת האוהדים, כולל 10 אחוזים מהמניות, גרמו לו לסגת. שחם מאיים בפירוק תוך שלושה ימים

המנהל המקצועי של בני יהודה יצחק שום. ברני ארדוב
העסקה פוצצה. שום/ברני ארדוב

דרמה בהפועל כפר סבא: הבעלים סתיו שחם הודיע הערב (חמישי) כי הוא שוב שוקל להוציא את המועדון להליך פירוק, אחרי שהמגעים להעברת הקבוצה לידי יצחק שום פוצצו. שום ושחם הגיעו להסכמות על העברת מניותיו של שחם לידי שום וכבר תכננו לחתום על ההסכם, אלא שאז אלי יאני ונציגי עמותת האוהדים התערבו והעמידו לשום תנאים שגרמו לו לסגת מהעסקה.

בין היתר, דרשה העמותה 10 אחוזים ממניות המועדון, תנאי לו שום לא היה מוכן. מיד לאחר מכן פרסם סתיו שחם באמצעות עורכי דינו הודעה בה הוא מאיים פעם נוספת להוציא את המועדון לפירוק בהתראה של שלושה ימים, "אם לא יקבלו לידיהם את מניותיו במועדון במצבן הנוכחי".

בשבועות האחרונים מאבק האוהדים כדי לגרום לסתיו שחם למכור את מניותיו עלה שלב נוסף, ובסוף חודש יוני שחם אף הגיש תלונה במשטרת כפר סבא בעקבות תלייה של עשרות כרזות נגדו ברחבי העיר. בכרזות צולם שחם כאשר הטקסט המלווה לצילום הוא "מבוקש בעקבות רצח של קבוצת כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully