וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: שער בכורה ללוקאקו במנצ'סטר יונייטד, 90 דקות לטואטחה

חלוץ הרכש של השדים האדומים ניצל בישול נהדר של מחיטריאן וכבש את שער הניצחון ב-1:2 על ריאל סולט לייק. הארמני כבש את הראשון. מגן הנבחרת לקח חלק בהפסד פרנקפורט לקולומבוס קרו

רומלו לוקאקו, מנצ'סטר יונייטד, חוגג. AP
עשה את הסיפתח. לוקאקו חוגג/AP

מסע המשחקים של מנצ'סטר יונייטד בארצות הברית נמשך, והלילה (בין שני לשלישי) השדים האדומים גברו 1:2 על ריאל סולט לייק מה-MLS, וקיבלו שער בכורה מחלוץ הרכש הנוצץ רומלו לוקאקו.

דווקא הקבוצה מיוטה כבשה ראשונה, כאשר דייויד סבארינו הכניס כדור עומק נפלא ללויס סילבה, שהכניע את ג'ואל פריירה בדקה ה-20. תשע דקות חלפו, והנריך מחיטריאן איזן את התוצאה בבעיטה מסף הרחבה, אחרי עבודת הכנה יפה של לוקאקו ושל ג'סי לינגארד. בדקה ה-38 הגיע הרגע הגדול של הבלגי, שקיבל מסירת רוחב נהדרת ממחיטריאן ומול השוער לא התבלבל, והשלים מהפך. במהלך המחצית השנייה פגע סבסטיאן סוסדו בחואן מאטה, והביא להחלפתו 14 דקות בלבד לאחר שנכנס. בדקה ה-67 אנטוניו ולנסיה ביצע עבירה על אותו סוסדו וקיבל כרטיס אדום, במה שנראה כמו החלטה מעט חריפה מידי של השופט.

כעת, לקבוצה של ז'וזה מוריניו מצפה טורניר הידידות היוקרתי בארצות הברית. משחקם הראשון יהיה דרבי מול מנצ'סטר סיטי, ולאחר מכן יפגשו גם את ריאל מדריד וברצלונה.

* טאלב טואטחה שיחק 90 דקות בהפסד פרנקפורט 1:0 לקולומבוס קרו, קבוצת MLS שמשחקת באוהיו.

עוד בנושא

פרנצ'סקו טוטי הודיע על פרישה והצטרפות לצוות המקצועי של רומא
רכש לברצלונה? המאמן ארנסטו ואלוורדה טוען: "מרוצה ממה שיש לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully