וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי הצטרף למחנה האימונים של אשדוד: "זה נותן לנו זמן לחשוב"

17.7.2017 / 13:40

המנהל המקצועי שמונה באופן זמני למאמן יעביר את האימון בסלובניה לצד רוני אוואט: "יעשה את התפקיד מצוין". אפשרות: אם לא יימצא מאמן אחר, בקבוצה ינסו לשכנע אותו להישאר עד סוף העונה

יוסי מזרחי הצטרף למחנה האימונים של מ.ס. אשדוד בסלובניה והערב (שני) יעביר את האימון הראשון שלו לצד רוני אוואט. מזרחי הבהיר בשיחות שקיים עם ראשי הקבוצה בטרם המריא לסלובניה אתמול שהוא מעוניין לשמש בעונה הקרובה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער כפי שסוכם איתו מלכתחילה וכי הוא מקווה שבימים הקרובים יוחלט על מאמן אחר, כך שאחרי מחנה האימונים הוא ישוב לארץ ויחזור למחלקת הנוער.

"הימצאותו של יוסי במערכת איפשרה לנו שקט וזמן כדי לחשוב על המאמן הנכון", הבהירו הבוקר באשדוד. "ברגע שעמיר תורג'מן לא לקח את התפקיד, הוחלט לקחת פסק זמן למחשבה על המועמד הכי מתאים ועד שזה יקרה יוסי יהיה עם הקבוצה ויעשה את התפקיד שהוא מכיר מצוין כבר כל כך הרבה שנים". יחד עם זה היו כאלה שאמרו שאם בקבוצה יתקשו להחליט על מאמן אחר, יתכן שינסו לשכנע את מזרחי לקחת על עצמו בכל זאת את הקבוצה בעונה הקרובה.

יוסי מזרחי מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
חוזר למקום המוכר לו כל כך. יוסי מזרחי/לירון מולדובן

הבוקר קיבלו השחקנים חצי יום למנוחה ולקניות ורובם יצאו צפונה וחצו את הגבול לאוסטריה לאחד ממרכזי הקניות הגדולים. באשדוד פתחו את המחנה רק לפני כמה ימים, אבל יש לקבוצה כבר ארבעה פצועים שאתמול לא שיחקו במשחק האימון הראשון שקיימה הקבוצה במחנה מול ראדומלייה הסלובנית. הברזילאים הבלם פבריסיו סילבה והחלוץ מאוריסיו פצועים בשריר, וגם חן עזריאל ותום מונד נעדרו אתמול בשל פציעות מסוג אחר.

באשדוד סיפרו הבוקר כי הצוות הרפואי של הקבוצה מאמין שהוא יוכל להכשיר לפחות שניים מבין הארבעה כדי שיחזרו להתאמן ויוכלו להשתתף במשחק האימון המסקרן שתערוך מחר מ.ס. אשדוד במחנה מול בשאקשהיר הטורקית שסיימה כסגנית האלופה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully