וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתחזק: לוק אמבה א מוטה סיכם לעונה אחת ביוסטון

בארה"ב מדווחים שהקבוצה היומרנית מטקסס סיכמה את תנאיו של הפורוורד הוותיק של הקליפרס שימשיך לשתף פעולה עם חברו לקבוצה הקודמת כריס פול. פורטלנד מנסה לצרף את כרמלו אנתוני

צילום מסך

אחרי שצירפה את כריס פול והחתימה את ג'יימס הארדן על חוזה חדש ומשודרג, יוסטון ממשיכה לעשות ככל שביכולתה כדי להעמיד קבוצה חזקה בעונה הבאה ועל פי הדיווחים שמגיעים מארה"ב היא סיכמה לעונה אחת עם לוק אמבה א מוטה, הפורוורד של ל.א קליפרס שעשוי שוב לחבור לכריס פול.

לוק אמבה א מוטה. GettyImages
מצטרף לפרויקט של יוסטון. לוק אמבה א מוטה/GettyImages

מוטה, שצפוי לחתום על חוזה מינימום, שיחק בשנתיים האחרונות בקליפרס כסמול פורוורד הפותח של הקבוצה. לשחקן הייתה אופציה לעונה נוספת בחוזהו תמורת 2.3 מיליון דולר, אך הוא ויתר עליה כדי להפוך לשחקן חופשי. מוטה, 30, שיתחיל את עונתו העשירית ב-NBA, רושם ממוצעי קריירה של 6.3 נקודות ו-4.3 ריבאונדים ובעונה החולפת הוא קלע ב-39 אחוז מחוץ לקשת. כזכור, יוסטון שמתיימרת לקרוא תיגר על גולדן סטייט בעונה הבאה, כבר צירפה לשורותיה מלבד כריס פול גם את פי ג'יי טאקר וטריק בלק והיא ממשיכה בגישושיה סביב כרמלו אנתוני, השם הכי גדול שמסתובב בשוק השחקנים החופשיים.

אלא שלא רק יוסטון מעוניינת בכרמלו. הקבוצה שנכנסה חזק לתמונה בנוגע למלו היא פורטלנד שמחפשת את הנוסחה שתנחית אצלה את הכוכב של הניקס שרשם עשר הופעות באולסטאר. סי ג'יי מקולום כוכב הקבוצה אף פרסם תמונה באינסטגרם של מלו עם מדים של פורטלנד, שמקווה גם היא לתת פייט במערב ועם חמישייה שכוללת את מלו, מקולום, דמיאן לילארד ויוסוף נורקיז' היא יכולה לראות את עצמה כמועמדת להגיע רחוק בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully