וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טעות ברישום: נבחרת העתודה נאלצה להקפיץ שחקן ברגע האחרון

15.7.2017 / 12:06

הסנטר עומר כהן הגיע ליוון עם הנבחרת, אך במשלחת גילו שלא היה בסגל הרחב הראשוני ולכן לא יכול להרשם לאליפות. רועי נציה הוקפץ במקומו ברגע האחרון. ב-19:00: משחק הבכורה מול לטביה

מאמן נבחרת העתודה עודד קטש. ברני ארדוב
נאלץ להקפיץ שחקן ברגע האחרון. עודד קטש/ברני ארדוב

נבחרת העתודה תעלה הערב (שבת) למשחק הבכורה שלה באליפות אירופה דרג א' בכרתים כשתפגוש את נבחרת לטביה (19:00). רגע לפני האליפות נרשמה תקלה לא ראויה בתוך הנבחרת, כשבשעת רישום הסגל הסופי ביוון גילו ראשי המשלחת כי הסנטר עומר כהן, ששיחק השנה במכבי חדרה מהליגה הארצית, לא נרשם בסגל הרחב לפני כמה חודשים ולכן לא יכול להיות בין ה-12 שייצגו את נבחרת ישראל. בהחלטה מהירה הוחלט לרשום את רועי נציה הצעיר, שנופה מהסגל, והוא הוקפץ במהרה לכריתים כדי למלא את מקומו של כהן.

"נעשתה טעות טכנית ברישום של עומר כהן, שלא רשאי לשחק באליפות אירופה ובמקומו נרשם רועי נציה", מסרו באיגוד הכדורסל בתגובה.

ישראל תעלה למשחק הראשון שלה במסגרת שלב הבתים, כשלאחר מכן יפגשו השחקנים של עודד קטש גם את ליטא ואוקראינה. כל הנבחרות מהבית עולות לשלב ההצלבה, והמנצחות במשחק ההצלבה יעפילו לרבע הגמר. שמונה המפסידות יירדו למשחקי הדירוג 9-16, משם ירדו שלוש האחרונות לדרג ב' של אירופה.

סגל הנבחרת: תמיר בלאט (קפטן), נתנאל ארצי, גיל בני, מירון רוינה, מיכאל מושקוביץ', רועי הובר, יונתן רבינוביץ', טום ספיר, אוראל נבון, דניאל קופרברג, רועי נציה ויובל זוסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully