וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סלובודאן דראפיץ' ביקש לשחרר את הבלם תומאס יול נילסן

7.7.2017 / 12:58

המאמן פנה למנכ"ל המועדון וביקש ממנו להגיע לסיכום על עזיבת הדני, שרק הצטרף, זאת לאחר שיחה בין השניים ממנה עלו קשיי ההתאקלמות של נילסן. הכנה: 0:1 לנתניה על רעננה, צפו בשער

בלם מכבי נתניה תומאס יול-נילסן. "פייסבוק רשמי מכבי נתניה", ראובן קסטרו
רק הגיע וכבר עוזב. נילסן/ראובן קסטרו, "פייסבוק רשמי מכבי נתניה"

מאמן מכבי נתניה, סלובודאן דראפיץ', ביקש מהנהלת הקבוצה לשחרר את הבלם הדני תומאס יול נילסן לאחר שיחה שהוא קיים איתו היום (שישי), ממנה עולה כי השחקן מאוד מבולבל ולא בטוח ביכולתו להישאר בקבוצה בשל קשיי התאקלמות והקושי להיות רחוק ממולדתו.

בנתניה הרגישו אתמול כי יש להם בעיה עם השחקן, שכבר הוחתם. היום, אחרי משחק האימון שנערך מול הפועל רעננה ובו שותף כמחליף, קרא דראפיץ' לנילסן לשיחה בסיומה הוא ביקש ממנכ"ל המועדון להגיע עמו לסיכום על שחרורו, כדי שנתניה תוכל לחפש בלם אחר כמה שיותר מהר. יול נילסן לא אמר בשיחה כי הוא מעוניין לעזוב, אך מדבריו אפשר היה להבין עד כמה קשה לו השהות הרחק מארצו וההתמודדות עם המצב שנוצר.

שער הניצחון (מתוך הפייסבוק של מכבי נתניה)

במשחק האימון ניצחה מכבי נתניה 0:1 משער של ניקו אולסק, שבדקה ה-29 חטף כדור כ-30 מטרים מהשער של רעננה, הכניס אותו לעומק והגיע ראשון לריבאונד אחרי הרחקה של השוער האורח אסף צור, כדי לבעוט מתוך הרחבה פנימה. החלוץ הברזילאי הנבחן לאנדרו ריביירו הפגין יכולת טובה, אבל בקבוצה עדיין לא החליטו האם להחתים אותו. בשבוע הבא תקיים נתניה עוד שני משחקי אימון, מול עירוני קרית שמונה והפועל קטמון, ואז יוחלט אם לצרף את החלוץ.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', חגי גולדנברג, בן צעירי, עלי מוחמד, דידייה קוגבנייה, ניקו אולסק, אביב אברהם, ערן לוי, לאנדרו ריביירו.

עלו מהספסל: ברק בדש, אמייה טגה, עדן שרם, דן גלזר, עדי קונסטנטינוס, ניסן דנון, גולן אלקסלסי, תומאס יול נילסן, ניב שראל, האנטר גורסקי, נפתלי בלאי, לני אהרון, ניר עזריה.

הרכב הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, אליאל אמסלם, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, רועי שוקרני, מרקו אדאמוביץ', דור חוגי, מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה.

עלו מהספסל: יוסף טוואבה, עמנואל אמבולה, טל אדלר, שניר שוקר, יובל טיטלמן, עמית כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully