וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף לקראת טיראנה: "אנחנו יודעים שזה לא נגמר"

5.7.2017 / 19:35

מכבי תל אביב רוצה להשלים את עלייתה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית מול האלבנים (חמישי, 18:00, ספורט 5). טל בן חיים הוסיף: "אנחנו מצפים ליריבה שתקשה עלינו"

ניר בן טובים

מכבי תל אביב רוצה להשלים מחר (חמישי, 18:00, ספורט 5) את עלייתה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, זאת כשתתארח באלבניה אצל טיראנה למשחק הגומלין. במשחק הראשון גברו הצהובים על האלבנים 0:2, והערב קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

מאמן הקבוצה, ג'ורדי קרויף, פתח ואמר: "אני חושב שזה לא יהיה נכון להגיד שהגענו בתחושה שעלינו. 0:2 זו תוצאה טובה, אבל אנחנו יודעים שזה לא נגמר. אנחנו מכירים את ההיסטוריה של ישראל נגד אלבניה ואנחנו לא יכולים להקל ראש ביריבה הזו. במשחק הראשון הם הגיעו מאורגנים מאוד, זה משהו שאנחנו מצפים שיקרה גם הפעם".

על התרשמותו מהעיר: "זו הפעם הראשונה שלי באלבניה, לא ראיתי עדיין הרבה מאוד, אבל נעים כאן, זו חוויה נחמדה. אני מכיר שחקנים שהגיעו מכאן ואני מכבד את כל השחקנים שמשחקים נגדנו".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טל בן חיים: "שיחקנו נגד קבוצה טובה אנחנו מצפים ליריבה שתקשה עלינו. צפינו בחלקים מהמשחק מולם, את הדברים הטובים יותר והטובים פחות, אנחנו יודעים בערך מה יהיה ואנחנו מוכנים למשחק".

הבלם נשאל האם יסתפק בתוצאת תיקו: "אנחנו לא חותמים על תיקו אף פעם. למרות זאת אנחנו מצפים למשחק קשה. ברור שיש לטיראנה שחקנים טובים, התכוננו למשחק הזה ואנחנו באים לתת את ההופעה הטובה ביותר שלנו. יש להם שחקנים צעירים טובים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

למרות הסיכויים הקלושים שלהם לעבור שלב, שחקני טיראנה תרגלו בעיטות מהנקודה הלבנה באימון המסכם לקראת המשחק. אגב, על פי התקשורת האלבנית, אחוזי ההצלחה לא היו גבוהים במיוחד. המאמן זה מריה השתתף באימון יחד עם בנו, אבל לצערם של האלבנים מגן העבר של נבחרת ברזיל לא יכול לשחק. הוא יבצע שלושה שינויים בהרכב, כשבין היתר יציב במרכז ההגנה את הברזילאי ווליסון. המגן דוריאן קרצ'יקו נפצע במשחק הראשון וייעדר הפעם.

הרכבים משוערים:

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אייל גולסה, שלומי אזולאי, עומר אצילי, יונתן כהן, וידאר קיארטנסון

טיראנה: איליון ליקה, אלבי דוקה, מרווין טורטולי, ווליסון, אריון הוג'לארי, ריי קילימי, ראובן אקווה, ארנדו קראבצ'י, אסיון דאיה, מרביי נדוקיט, יונוס סנטאמו

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני מכבי תל אביב באימון באלבניה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב באימון באלבניה/אתר רשמי, מכבי תל אביב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully