וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שני זרים מאקוודור ואחד מניגריה הגיעו למבחנים

החלוץ חוסה נסראנו, הקשר פברי קאיסדו והבלם-קשר ברונו איבה, ינסו להרשים את שלומי דורה ולחזק את העולה החדשה. ביום שלישי הקבוצה הודיעה על הארכת חוזהו של שאקר סקר

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הפועל עכו, שהחתימה עד כה שבעה שחקנים ישראלים חדשים, תבחן בתקופה הקרובה שני שחקנים זרים מאקוודור ואחד מניגריה. העולה החדשה לליגת העל הנחיתה את החלוץ חוסה נסראנו, הקשר פברי קאיסדו והקשר ברונו איבה.

נסראנו הוא חלוץ שיחגוג בעוד שבועיים את יום הולדתו ה-20. הוא גדל באינדפנדיינטה דל ואלה ובשנה שעברה עזב את הקבוצה מאקוודור לטובת צ'רלסטון בטרי מליגת הכדורגל האמריקאית (מתחת ל-MLS). לאחר מכן חזר לארצו, שיחק בקבוצת מאנטה ושב לדל ואלה.

קאיסדו הוא קשר בן 23 שקבוצתו האחרונה הייתה פורמוסה הברזילאית, במדיה כבש שני שערים בשמונה משחקים. לפני כן שיחק בדפורטיבו קולון, איתה עלה לליגה השנייה באקוודור.

ברונו איבה הוא קשר אחורי ניגרי בן 22 שמתנשא לגובה של 1.90 מטר ויכול לשחק גם כבלם. הוא שיחק בשנים האחרונות באורוגוואי והקבוצה האחרונה שלו הייתה סוד אמריקה מונטבידאו, מהליגה הראשונה.

אמש (שלישי) הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של שאקר סקר בעונה נוספת. הוא מצטרף לשני שחקני בית נוספים, דיא לבאבידי וקווין ריינשטיין, שחתמו בימים האחרונים על הארכת חוזה וישחקו עם עכו גם בליגת העל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוסה נסארנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully