וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס: "אני הרוסה ושבורת לב, תנחומי הכנים למשפחת ההרוג"

הטניסאית האמריקאית שגרמה לתאונה שהובילה לפציעתו ולמותו של ג'רום ברסון ב-9 ביוני, הביעה את כאבה בפוסט בפייסבוק שלה: "אני ממשיכה לחשוב על המשפחה ומתפללת עבורם"

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
תאונה מצערת. ונוס וויליאמס/רויטרס

מחר תפתח ונוס וויליאמס, הטניסאית הוותיקה בת ה-37 גראנד סלאם נוסף כשתיטול חלק בטורניר ווימבלדון. אולם, אחותה הבכורה של סרינה מתעסקת בימים אלו בתאונה המצערת שבה היא גרמה למותו של נוסע שמת מפצעיו כשבועיים אחרי התאונה שהתרחשה בפלורידה ב-9 ביוני. אחרי התאונה ג'רום ברסון נלקח למחלקת הטראומה בבית החולים בפלורידה, אך מת מפצעיו 13 ימים לאחר מכן.

חקירת התאונה הזו עדיין נמשכת אך ונוס פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט שבו היא הביעה חרטה עמוקה על המקרה וכתבה: "אני הרוסה ושבורת לב מהתאונה הזו. רוצה להביע את תנחומיי הכנים למשפחה ולחברים של ג'רום ברסון ואני ממשיכה לחשוב עליהם ולהתפלל".

"מדובר במקרה מצער ו-ונוס מביעה את תנחומיה הכנים ביותר למשפחה אשר איבדה אדם אהוב", אמר עורך הדין של וויליאמס, מלקולם קנינגהאם אחרי המקרה.

וויליאמס המדורגת 11 בעולם ב-10 בווימבלדון, תפתח את הטורניר עם מפגש מול אליז מרטנס הבלגית ותנסה לזכות בו בפעם השישית בקריירה. אחותה הבכירה סרינה, שאיבדה את המקום הראשון בעולם, לא תופיע בטורניר בשל העובדה שהיא הרה ומצפה לילדה הבכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully