וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מכבי תל אביב הודיעה על שחרורו של גיא פניני

1.7.2017 / 16:29

הצהובים הודיעו רשמית כי הקפטן הצהוב יסיים את דרכו במועדון בהתאם להחלטת הצוות המקצועי החדש: "מקום שגדלתי בו והפך לי עם השנים למשפחה". הרצליה המועמדת המובילה לקלוט אותו

צילום: אבי כהן, עריכה: ורד לידני

בווידאו: נבן ספאחיה חזר לישראל, לקדנציה שנייה כמאמן מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום (שבת) רשמית על סיום דרכו של הקפטן גיא פניני במועדון. בהודעה רשמית מטעם הצהובים נאמר כי: "מכבי תל אביב הודיעה היום לקפטן גיא פניני כי על פי החלטת הצוות המקצועי הוא לא ייכלל בסגל הקבוצה לעונה הבאה".

בהמשך ההודעה נאמר: "מכבי מודה מעומק לבה לגיא, שחקן הקבוצה בשמונה השנים האחרונות, צהוב בנשמה ומכביסט אמיתי, על תרומתו האדירה למועדון במשך שנים כה רבות ועל ההישגים הנפלאים להם היינו שותפים. מכבי תערוך לפניני אירוע פרידה בתיאום עם השחקן".

אתמול פרסמנו: מסתמן - גיא פניני בדרך החוצה ממכבי תל אביב

פניני אמר: "אני רוצה להודות למועדון מכבי תל אביב על שמונה עונות מדהימות. מקום שגדלתי בו והפך לי עם השנים למשפחה. היום אני נפרד מהמועדון עם גאווה גדולה וחוויות שילוו אותי לכל החיים. אני רוצה להודות לקהל הצהוב שתמך בי לכל אורך הדרך ברגעים השמחים וגם ברגעים הקשים. אני מאחל למועדון הצלחה בהמשך הדרך".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"צהוב בנשמה". גיא פניני/יוסי ציפקיס

פניני עבר עונה מאכזבת בה העמיד ממוצעים של 2.6 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק ביורוליג ב-12 דקות בממוצע - סטטיסטית, עונתו הגרועה ביותר מאז שהצטרף למועדון. בליגה קלע הפורוורד 9.4 נקודות למשחק ב-22.7 דקות. בני הרצליה היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו, אך גם הפועל חולון ומכבי חיפה מעוניינות בפורוורד.

פניני זכה במדי מכבי תל אביב ביורוליג בשנת 2014, בשלוש אליפויות ישראל (2011, 2012, 2014) ושבע פעמים בגביע המדינה בין 2011 ל-2017. גיא פניני שיחק במהלך הקריירה שלו במכבי רעננה, בני השרון, הפועל ירושלים, ז'לזניק בלגרד (סרביה), קראבנוס (קפריסין) ומכבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully