וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: פוטיס קציקאריס מונה למאמן וחתם לשלוש עונות

28.6.2017 / 18:00

כפי שנחשף בוואלה! ספורט, האלופה הודיעה על מינויו של מאמן נבחרת יוון לשעבר. קציקאריס אמר בריאיון בספרד: "בירושלים התעקשו מאוד שאהיה מאמן הקבוצה ולא נתנו לי הרבה זמן להחליט"

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים הודיעה היום (חמישי) על מינויו של פוטיס קציקאריס כמאמן הראשי של הקבוצה במקומו של סימונה פיאניג'אני. המאמן היווני המוערך, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט וחתם לשלוש עונות בשורות האלופה, החל את קריירת האימון שלו באא"ק אתונה (יוון) כעוזרם של דושאן איבקוביץ' ודראגן סאקוטה, ולאחר מכן קיבל את משרת המאמן הראשי ב-2003. קציקאריס המשיך לאמן בדינמו סנט פטרסבורג (רוסיה), אריס סלוניקי (יוון), ולנסיה (ספרד), בילבאו (ספרד) ולוקומוטיב קובאן (רוסיה). את העונה האחרונה סיים כמאמנה של מורסיה (ספרד) ובעברו אף קדנציה של שנתיים כמאמן הנבחרת יוון.

הישגיו של קציקאריס כוללים הגעה לגמר הליגה היווני עם אא"ק אתונה (2005), גמר הליגה הספרדית עם בילבאו (2011), וגמר היורוקאפ עם בילבאו בעונת 2013 שזיכתה אותו גם בתואר מאמן העונה ביורוקאפ של אותה שנה.

עוד בנושא:

לחשיפת וואלה! ספורט על מועמדותו של קציקאריס
בסביבת פוטיס קציקאריס מאשרים: "הוא שוקל ברצינות את הצעת הפועל ירושלים"
מכבי ראשון לציון: צ'ייס סיימון מועמד להצטרף
בני הרצליה: הגארד היהודי-אמריקאי, סם סינגר, חתם לשלוש שנים

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
המאמן החדש בבירה. קציקאריס/אתר רשמי, הפועל ירושלים

"אני מאוד שמח להצטרף להפועל ירושלים" אמר המאמן והוסיף: "מדובר במועדון עם חזון ברור לגבי השתפרות תמידית במפעלים המקומיים והאירופאים. אני רוצה להודות לבעלי הקבוצה, אורי אלון, על ההזדמנות לעזור למועדון להמשיך לצמוח ולהתפתח. הייתי כאן בעונה שעברה עם לוקומוטיב קובאן והתרשמתי מאוד מהאווירה והאוהדים. הפעם אני אהיה בצד שלהם ואני מצפה כבר לפגוש אותם. אני בטוח שתהיה לנו עונה מרתקת אבל עכשיו זה הזמן להתחיל לעבוד. יאללה הפועל!"

בריאיון בספרד אמר קציקאריס: "הכל קרה מאוד מהר ובצורה מאוד מפתיעה. הייתי צריך לקחת החלטה היום, בנוגע לפרויקט מאוד שאפתני. לפרויקט של הפועל יש הרבה עתיד והמטרה של הקבוצה היא להיות חלק מהיורוליג. הם התעקשו הרבה כדי שאהיה המאמן של הקבוצה ולא נתנו לי הרבה זמן להחליט. אחרי ששקלתי הכל, לקחתי את ההחלטה. חשבתי שיש סיכוי גבוה שאאמן את מורסיה, אני אוהב מאוד את הקבוצה הזו והייתה בינינו פגישה טובה, כך שההחלטה לא הייתה קלה, אבל אחרי שיחה עם ראשי הפועל, הבנתי את רוח המועדון שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully