וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני שוחרר רשמית מהפועל ירושלים, קולה וקציקאריס מועמדים להחליפו

27.6.2017 / 12:10

האלופה החלה בחיפושים אחרי מחליף לאיטלקי, לאחר שזה שוחרר באופן רשמי ויחתום במילאנו. המאמן מעוניין לקחת עמו את כוכב הקבוצה, קרטיס ג'רלס, אשר בירושלים רוצים להשאירו

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים החלה בשיחות עם מאמנים, במטרה לאייש את המקום של סימונה פיאניג'אני, שעוזב את הקבוצה. ונסן קולה הוא אחד השמות המועדפים על אנשי האלופה, כאשר כרגע לא ברור אם הוא ימשיך בשטרסבורג הצרפתית. לוואלה! ספורט נודע כי מועמד נוסף לאימון הקבוצה הוא פוטיס קציקאריס.

בקבוצה מאוד רוצים להשאיר את קרטיס ג'רלס לעונה נוספת. לירושלים יש אופציה להאריך את החוזה של ג'רלס, אולם על פי גורמים בסביבת השחקן, הוא בודק אופציות מקבוצות שישחקו ביורוליג בעונה הבאה. מי שעלול לטרפד את ההישארות של ג'רלס הוא דווקא פיאניג'אני, שסיכם את תנאיו במילאנו ורוצה לצרף אליו את האמריקאי, הנחשב לאחד השחקנים הבודדים שהיו קרובים למאמן בעונה החולפת בבירה.

ג'רלס סיים את העונה עם 12.9 נקודות ו-3.3 אסיסטים ב-30.6 דקות בממוצע למשחק. בפלייאוף הוא סיפק 15 נקודות ו-5 אסיסטים ב-34.4 דקות. בגמר מול מכבי חיפה הוביל את ירושלים לניצחון עם 21 נקודות ו-5 אסיסטים ב-35 דקות.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים: ונסן קולה מועמד, קרטיס ג'רלס יעזוב?
הפועל אילת הודיעה: אפיק ניסים יפתח את העונה השישית שלו במועדון
הפועל תל אביב הודיעה על פרידה ממתן נאור: "נפרד בעצב ממקום שהיה לי בית"

קרטיס ג'רלס עם סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ג'רלס ופיאניג'אני יעזבו יחד?/ברני ארדוב

בתוך כך, בירושלים הודיעו רשמית כי הושגו הבנות בין המועדון למאמן סימונה פיאניג'אני בנוגע להתרת חוזהו. המאמן, שהוביל את הקבוצה לשלושה גמרים בזירה המקומית, לחצי גמר היורוקאפ ולזכייה באליפות המדינה, היה חתום על חוזה גם לעונה הבאה, אך יעזוב. בהודעת המועדון נמסר: "בסיום העונה המאמן פנה לראשי המועדון בבקשה להשתחרר מחוזהו לעונה הבאה. הנהלת הפועל ירושלים מבקשת להודות למר פיאניג'אני, על עבודתו ותרומתו למועדון באחת מעונותיו המוצלחות מאז ומעולם".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים: ונסן קולה מועמד, קרטיס ג'רלס יעזוב?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully