וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה על פרידה ממתן נאור: "נפרד בעצב ממקום שהיה לי בית"

27.6.2017 / 10:31

האדומים הודיעו שהקפטן יעזוב אחרי עשר שנים אחרי שהתקבלה "החלטה על פרידה משותפת". גופייתו תיתלה בתקרת האולם בטקס פרידה רשמי. נאור: "מאחל להפועל שתגיע לשיאים חדשים". רמי כהן: "הוא היה הפנים היפות של המועדון"

one

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שלישי) על פרידה ממתן נאור. על פי ההודעה הרשמית של האדומים, "לאחר עשר שנים קיבלו המועדון וקפטן הקבוצה החלטה על פרידה משותפת". בעונה הבאה ייערך לו טקס פרישה, שבמסגרתו תיתלה הגופייה שלו בתקרת האולם.

עוד בנושא

אתמול פרסמנו: עתידם של בלאט ונאור בהפועל תל אביב יוכרע עד לסוף השבוע
עוד חיזוק ישראלי: ג'ייק כהן חתם לשנתיים במכבי תל אביב

על פי ההודעה, "בתקופתו במדים האדומים היה מתן שותף להישגים גדולים בארץ ובאירופה, בכללם העפלה לחצי גמר היורופליג, שלוש העפלות לחצי גמר גביע המדינה והעפלה אחת לגמר הפלייאוף. בעונת 2015/16 הגיע מתן לציון דרך מרשים בהפועל, כשחצה את רף אלף הנקודות בליגת העל במדי הקבוצה, והעונה חצה את רף 2,000 הנקודות בליגה הראשונה במהלך הקריירה".

מהקבוצה נמסר ש"במועדון יערכו טקס פרידה מכובד מהקפטן בתחילת העונה הבאה, בו יזכה להערכה הראויה על תרומתו הרבה למועדון, במהלכו נתלה את גופייה מספר 12 בתקרת אולמנו הביתי".

יו"ר המועדון, רמי כהן: "מתן נאור הוא אחד הסמלים הגדולים בהיסטוריה של הפועל תל אביב. הוא היה הפנים היפות של המועדון וחלק מרכזי בחזרה של הפועל תל אביב למרכז הבמה של הכדורסל הישראלי. לא נפסיק לאהוב ולהעריך את מתן. הוא יהיה לנצח חלק בלתי נפרד מהפועל".

מתן נאור: "אני רוצה להגיד תודה על הזכות שניתנה לי להיות חלק מהמועדון במשך 10 שנים מדהימות. אני נפרד בהמון עצב ממקום שהיה לי בית שני, ממקום שאני מזוהה איתו וממקום שיישאר איתי כל החיים. מעל הכל, אני רוצה להגיד תודה לקהל המדהים של הפועל שללא ספק הוא זה שהופך את הקבוצה הזו למה שהיא. אני מאחל להפועל שתגיע לשיאים חדשים ושתממש את הפוטנציאל האדיר שטמון בה. יאללה הפועל!!!".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הפועל תל אביב מודיעה על פרידה מתן נאור. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
היה מסע יפה. נאור/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully