וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון וול הודה: "אני לוחץ על פול ג'ורג' שידחוף לטרייד לוושינגטון"

אחרי השמועות על מהלך אפשרי של קליבלנד, כוכב היריבה במזרח סיפר שהוא מנסה לגייס את חברו לדראפט 2010: "חסרה לנו רק חתיכה אחת לפאזל. בלי שלושה כוכבים אי אפשר לנצח את לברון". וגם: איך עומרי כספי מעורב ב"בחירת הדראפט המוזרה אי פעם"?

AP

הפלייאוף חלף, גם הדראפט מאחורינו והחל מהיום (שלישי), ל-NBA אפילו יש MVP, כך שהכל מוכן לקראת פתיחת שוק השחקנים החופשיים, ב-1 ביולי, שם צפוי הרבה מאוד אקשן.

רק אתמול צצו דיווחים לפיהם קליבלנד מנסה לבצע טרייד משולש, במסגרתו היא תקבל את פול ג'ורג' ותשלח בין היתר את קווין לאב לדנבר. אלא שכעת, נראה שלקאבס צפויה מלחמה מצד יריבה במזרח, וושינגטון.

עוד בנושא:

ראסל ווסטברוק הוכתר כ-MVP של העונה הסדירה
דיווח: קליבלנד מנסה לבצע טרייד משולש כדי לצרף את פול ג'ורג'
ביג 3: אייברסון ניצח, דוקטור ג'יי הפסיד, ג'ייסון וויליאמס נפצע

פול ג'ורג' אינדיאנה פייסרס מול ג'ון וול וושינגטון וויזארדס. AP
ישתכנע? ג'ורג' מול וול/AP

כוכב הוויזארדס, ג'ון וול, הודה בפני ESPN כי הוא לוחץ על פול ג'ורג' ומנסה לגייס אותו בתקווה שידחוף לטרייד שישלח אותו לקבוצה מהבירה. ג'ורג' כבר הבהיר לאינדיאנה שאין לו כוונה להישאר לאחר שחוזהו יסתיים בקיץ הבא, כך שהפייסרס מנסים להרוויח עליו משהו לפני שיעזוב ללא תמורה והם צפויים להעביר אותו בטרייד. וול נבחר ראשון בדראפט 2010 וג'ורג' נבחר עשירי. החברות בין השניים החלה עוד בהכנות לדראפט ונמשכה מאז.

הלייקרס ככל הנראה לא יילכו על טרייד שכזה ויקוו לקבל את ג'ורג', יליד העיר ואוהד הקבוצה מילדות, בחינם בקיץ 2018, כך שבינתיים, בעונה הקרובה, הוא אמור למצוא את עצמו בבית אחר וכנראה שזמני. קליבלנד רוצה לצרף אותו ללברון ג'יימס, בתקווה לרוץ שוב לאליפות ואולי לשכנע את קינג ג'יימס להישאר וכעת, גם וושינגטון בתמונה.

"דיברתי עם כמה שחקנים, כולל פול. אני יודע איפה הוא רוצה להיות בסופו של דבר, אבל אני מנסה לראות האם אפשר לגרום למשהו לקרות בנושא הזה", אמר וול ל"אנדפיטד" לפני אירוע נבחרי העונה, "תסתכלו על הקבוצה שלנו. חסרה לנו חתיכה אחת לפאזל וזהו. יש לנו רכז, קלע, סנטר, פאוור פורוורד. אוטו פורטר עשה עבודה גדולה עבורנו ואי אפשר לקחת ממנו את זה, אבל פול יכול לשמור על לברון וגם לקלוע על לברון. זה משהו שאתה חייב שיהיה לך כדי שתוכל לנצח אותו. בלי זה, אין סיכוי. חייבים עוד כוכב, חייבים שלושה כוכבים בסך הכול".

עוד באותו נושא

ראסל ווסטברוק זכה ב-MVP, דריימונד גרין בשחקן ההגנה של העונה

לכתבה המלאה

בוב מאיירס מסביר את התגובה של דריימונד גרין

*** לאחר שהאלופה גולדן סטייט הציגה את ג'ורדן בל, שנבחר במקום ה-38 בדראפט האחרון, התברר שהבחירה לא עברה בשקט. מי שהתעצבן מכך שלא היה בסוד העניינים הוא דריימונד גרין. כוכב הקבוצה, ששלח סמס נזעם לג'נרל מנג'ר בוב מאיירס: "מה לעזאזל הבעיה שלך? אני שומע על החרא הזה מהתקשורת? איך לא סיפרת לי על זה?", סיפר מאיירס על תוכן ההודעה, "הייתי צריך לעצור בצד ולהתקשר לדריימונד. אבל הוא כזה. הוא כמו האימא של הקבוצה".

אגב, הבחירה של הווריירס בבל כבר מכונה בארצות הברית "בחירת הדראפט המוזרה אי פעם". שימו לב להשתלשלות האירועים:

* ב-30 ביוני 2011 נשלח עומרי כספי בטרייד מסקרמנטו לקליבלנד תמורת ג'יי ג'יי היקסון, שעבר לסקרמנטו. יחד עם כספי, הקינגס העבירו לקאבס בחירת סיבוב ראשון בדראפט, אבל עם שלל הגבלות (פרוטקטד).

* ההגבלות שנקבעו היו: אם לסקרמנטו יש בחירת לוטרי ב-2012, היא שומרת עליה. אם לסקרמנטו יש בחירה במקומות 1-13 ב-2013, היא שומרת עליה. אם לסקרמנטו יש בחירה במקומות 1-12 ב-2014, היא שומרת עליה. אם לסקרמנטו יש בחירה במקומות 1-10 ב-2015 עד 2017, היא שומרת עליה. אם הבחירה המדוברת לא הופכת לבחירת סיבוב ראשון עד 2017 בגלל כל אותן הגבלות, היא הופכת לבחירת סיבוב שני (עם הגנה בבחירות 56-60).

* בקליבלנד איש לא האמין לפני שש שנים שהקינגס יישארו תקועים שנה אחרי שנה בלוטרי, אבל זה בדיוק מה שקרה והבחירה מעולם לא התממשה. מהצד של סקרמנטו, הטרייד מנע ממנה להשתמש בבחירות דראפט כדי להשיג שחקנים עד 2019, מה שאולי הוביל בדיעבד לסגל החלש ולפרידה מדמרקוס קאזינס.

* בסופו של דבר, ב-7 בינואר 2014 נשלח אנדרו ביינום בטרייד מקליבלנד לשיקגו, שהעבירה בתמורה את לואל דנג. יחד עם ביינום, קליבלנד שלחה כמה בחירות דראפט וביניהן את אותה בחירה מוגנת, אולם גם שיקגו לא זכתה להשתמש בה וכאמור, השנה היא הפכה לבחירת סיבוב שני.

* הווריירס שילמו לבולס 3.5 מיליון דולר על הבחירה הזו ולקחו את בל, שנחשב לאחת הגניבות הגדולות של הדראפט.

עומרי כספי שחקן מינסוטה טימברוולבס. AP
הבחירה הנודדת. עומרי כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully