וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: אנגליה בחצי הגמר אחרי 0:3 על פולין

האנגלים הפכו לראשונים שמבטיחים כרטיס לארבע האחרונות עם ניצחון מרשים מול המארחת משערים של גריי, מרפי ובייקר. סלובקיה הביסה באותה תוצאה את שבדיה ותקווה לעלות כסגנית הטובה ביותר

טורניר יורו הצעירות נכנס לשלבים המכריעים שלו והערב (חמישי) נערך המחזור השלישי והאחרון בבית א' שבו אנגליה הפכה לראשונה שהבטיחה כרטיס לחצי הגמר עם 0:3 על נבחרת פולין. במשחק המקביל בבית הביסה סלובקיה באותה תוצאה את שבדיה וגם היא עם רגל וחצי בחצי הגמר.

- דמראיי גריי שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. GettyImages
בחצי הגמר. דמאריי גריי/GettyImages

אנגליה - פולין 0:3

אחרי ה-1:2 על נבחרת סלובקיה במחזור הקודם, אנגליה ניצחה בצורה חלקה את פולין המארחת של הטורניר והפכה לראשונה שמעפילה לחצי הגמר. דמאריי גריי מלסטר כבש את הראשון כבר אחרי שש דקות עם בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה. ג'ייקוב מרפי הכפיל (69) אחרי בישול של גריי בסיומה של מתפרצת קטלנית ולואיס באקר חתם (82) בפנדל אחרי הכשלה של יאן בדנארק שהורחק עם צהוב שני תוך שלוש דקות.

סלובקיה - שבדיה 0:3

הסלובקים התאוששו במהרה מההפסד לאנגליה והשיגו ניצחון שמקרב אותם מאוד לקראת חצי הגמר. הסלובקים עם שש נקודות בסיום שלב הבתים ויעלו כסגנית הטובה ביותר אלא אם כן פורטוגל או צ'כיה מהבתים המקדימים ישיגו ניצחונות גבוהים וישיגו הפרש שערים עדיף. מרטין צ'ירן (5), ירוסלאב מיכליק (22) ולובומיר סשאטקה (73) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully