וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע סיני: ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F גברו על ניי מונגבול בפנדלים

קפטן נבחרת ישראל החמיץ ממצב קורץ, אך האריות הכחולים הצליחו בסופו של דבר לגבור 3:5 בדו-קרב פנדלים על הקבוצה מתחתית הליגה השנייה, וזאת לאחר 0:0 בתום 90 דקות

שחקן גוואנגז'ו ערן זהבי. טוויטר, צילום מסך
ממשיכים לרבע הגמר. ערן זהבי/צילום מסך, טוויטר

ערן זהבי וקבוצתו גוואנגז'ו R&F גברו היום (שלישי) על ניי מונגבול מתחתית הליגה השנייה בסין במסגרת שמינית גמר הגביע הסיני, עם ניצחון 3:5 בפנדלים לאחר 0:0 בתום 90 דקות. ערן זהבי הגיע למצב קורץ במחצית הראשונה, אך החמיץ. האריות הכחולים לא הצליחו להכניע את המארחים, והמשחק הסתיים ב-0:0 בתום 90 דקות והלך לבעיטות הכרעה. ערן זהבי ניגש לבעוט ראשון ובעט פנימה. לו אנדונג החטיא את הבעיטה השלישית של המארחים, ויין לו כבש את הבעיטה החמישית של גוואנגז'ו כדי להעניק לה ניצחון 3:5 בדו-קרב הפנדלים ועלייה לרבע הגמר, שם היא צפויה לפגוש את המנצחת במפגש בין היריבה העירונית גוואנגז'ו אברגרנדה להביי. בעונה שעברה האריות הכחולים הגיעו עד לשלב חצי הגמר, אך הודחו על ידי אברגרנדה.

מהלך המשחק:

המחצית הראשונה התאפיינה באי-סדר והמון אגרסיביות במרכז המגרש, ולא נרשמו מצבים יוצאי דופן ליד השערים, מלבד החמצה גדולה של ערן זהבי, שמצא עצמו באחד על אחד מול השוער וירה גבוה. במחצית השנייה המארחים הסתגרו והאריות הכחולים לא מצאו פתרונות והמשחק הלך לפנדלים, שכן בשיטה בסין המשחק אינו הולך להארכה וישר לפנדלים.

במהלך הפנדלים, ערן זהבי ניגש לבעוט ראשון ובעט פנימה. לו אנדונג החטיא את הבעיטה השלישית של המארחים. יין לו כבש את הבעיטה החמישית של גוואנגז'ו כדי להעניק לה ניצחון 3:5 בדו-קרב הפנדלים ועלייה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully