וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיורגי קוסטדינוב צפוי לנחות בחמישי. לוזון צפה בשחקן נבחרת שבדיה

21.6.2017 / 8:38

במכבי חיפה ממתינים שהקשר הבולגרי יאשר את תנאי ההסכם לפני שיעבור בדיקות, כעס על הפועל תל אביב בעניין גוטליב. אופיר מזרחי צפוי לסגור היום. המאמן צפה בחלוץ הראקלס, ארמנטרוס, שמתלבט אם להגיע לישראל

עריכה: מתן חדד

קשר נבחרת בולגריה, גיורגי קוסטדינוב, צפוי לנחות מחר (חמישי) בישראל, זאת אם השחקן יאשר את פרטי ההסכם שנשלח אליו אתמול. במכבי חיפה אישרו הלילה כי קשר לבסקי סופיה קרוב לסיכום, אך טענו כי לא חתם על חוזה רשמי בקבוצה וכי הצדדים עדיין לא סיכמו את הפרטים האחרונים לקראת הנחיתה שלו בישראל, לצורך בדיקות רפואיות. "טוני המליץ על השחקן, גיא נתן אור ירוק. אנחנו מנהלים איתו משא ומתן עוד לפני שטוני הודיע שלא יגיע לישראל", אמרו בחיפה. "מדובר בשחקן חופשי, כך שלא נצטרך לשלם דמי העברה כמו בעסקאות קודמות".

בראשון פרסמנו: מכבי חיפה במגעים עם גיורגי קוסטדינוב

כזכור, אתמול בבוקר אישרו מקורבים לעסקה כי הכיוון חיובי ולקראת שעות הערב נרשמה התקרבות נוספת בין הצדדים, שאמורה להנחית את שחקנה של לבסקי סופיה בכרמל. הוא אמור לחתום לשנתיים, בשכר של כ-250 אלף יורו לעונה. המטרה הבאה של גיא לוזון היא לצרף חלוץ. המאמן, שישוב היום מחופשה פרטית בחו"ל שתוכננה מבעוד מועד, צפה בחלוץ הראקלס ונבחרת שבדיה, סמואל ארמנטרוס, שהוזכר כמועמד לקבוצה בקיץ 2015. הבעיה: השחקן זומן להתכנסות האחרונה של נבחרת שבדיה ושותף במשחק בנורבגיה בשבוע שעבר, כך שכעת הוא מתלבט האם להגיע לישראל.

עוד בנושא:

גיורגי קוסטדינוב מתקרב למכבי חיפה: "העסקה צפויה להיסגר בקרוב"
מכבי חיפה הציעה 250 אלף יורו על אדי גוטליב: "הפועל תל אביב תצטרך להתגמש"
אלטמן דרש 2.5 מיליון שקל ברוטו: "אף שחקן לא יציב לנו תנאים"

סמואל ארמנטרוס שחקן הראקלס. GettyImages
מתלבט האם להגיע. סמואל ארמנטרוס/GettyImages

במועדון לא אהבו את ההתנהלות של הפועל תל אביב בעניין אדי גוטליב ולא מתכוונים לשפר את ההצעה. כעת יצטרכו האחים ניסנוב להחליט האם לאשר את העסקה, או לוותר עליה. עסקת אופיר מזרחי קרובה מאוד לחתימה. היום אמורים בכירי מכבי חיפה להיפגש עם איזי שירצקי בניסיון לסגור אותה. השחקן רוצה מאוד להצטרף למכבי חיפה וכבר שוחח עם גיא לוזון.

דקל קינן אמור לחתום, כנראה עוד היום, על חוזה לעונה נוספת. גם אוהד לויטה התבקש להגיע למשרדי המועדון כדי לחתום. גילי ורמוט כבר חתום לעונה הבאה, לאחר שהמועדון מימש את האופציה עליו, ולכן הפגישה בעניין הארכת החוזה לעונה נוספת נדחתה מעט. איסמעיל ריאן יגיע לפתיחת האימונים ויתבקש לחפש קבוצה. כזכור, בני סכנין רוצה את השחקן.

היום הגיש המועדון תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, להורות למכבי פתח תקווה להעביר את רישום הבלם אליסון דוס סנטוס לידי המועדון כשחקן מן המניין. בניגוד לנטען, מכבי פ"ת לא הפקידה בבקרה התקציבית כל הסכם העסקה לעונת המשחקים הקרובה ולכן דוס סנטוס הוחתם כשחקן חופשי.

חיפה תפתח את האימונים מחר (חמישי), אך האימון יהיה סגור ונועד בעיקר לבדיקות רפואיות של השחקנים. חלק מהזרים יגיעו לאימון ומכבי חיפה תצטרך למצוא להם קבוצה. מתקן האימונים של הירוקים ב"כפר גלים" עבר מספר שינויים בפגרה, ואחד מהם היה הקמתו של חדר הלבשה משותף לכל שחקני הקבוצה. כמו כן, מקומות נוספים במתחם כגון חדר המאמנים, הלובי וחדר האוכל עברו שדרוג.

עוד באותו נושא

גיורגי קוסטדינוב מתקרב למכבי חיפה: "העסקה צפויה להיסגר בקרוב"

לכתבה המלאה
חדר ההלבשה המחודש של מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
חדר ההלבשה המחודש/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully